healing.

Idag var jag på massage och fick 5 min healing.. Väldigt skönt!
Städat hela dagen och rivit ut halva lägenheten..
Tvättat 5 maskiner så de hänger till&med tvätt i gardinerna.

Ska försöka få igång nätverket på min dator så jag kan ta bättre och roligare bilder därifrån..
Men de blir inte idag..

Idag har Jocke och jag 1½ år tillsammans. Dum som jag är trodde jag kanske att jag skulle få en blomma kanske?
men sån får man tydligen bara första halvåret .. Fick ingen på vår 1 års jubileium heller :(
Jag är nog för tjejig..
Hm ..


Imorgon jobbar jag på Hälsokraft. Slutar 19, segt men de gör jag ju varje dag så. Haha ! :)

Ja ,vad ska jag mer berätta om för tråkigt? Hm , fortfarande brun hårig.. HEMSKT värre men snart så kanske jag blir modig och försöker om de går att förtrolla tillbaka det till blont.

nu ska jag kolla på Desperate Housewives :D



SNART GBG I ETT DYGN  ! :D





Ska nog tapetsera min laptop såhär. Denna laptop tapet finns på Bluebox.se


Harry´s !

Idag bestämdes det att vi ska till Harry´s och käka sen party efteråt sista veckan jag är på Skokanonen ! Det blir nog kanon bra !
Ska ha för drink hemma hos mig ! :D
Lääängtar ! :D Sist var det ju riktigt skoj !

Skulle ha gått upp tidigt och hunnit massa innan jobbet, så gick upp kvart över 6. Skjusar jocke till jobbet (för jag skulle ha bilen) Kommer hem, slänger i en tvättmaskin och SOMNAR i soffan?? Vaknar av att pappa ringer 11.10 och undrar om vi ska käka lunch ihop innan jag börjar jobba .. Jaha, så vart det med att hinna mkt .. Suck ! ..
Men skönt var det att sova ; )
Köpte två sköjlmedel idag för att använda imorgon , men glömde kvar det på jobbet. Andra sidan stan ..Hm ..

Imorgon ska jag på massage hos Pia kl:12 och innan dess tänkte jag fika med mamma på mitt andra jobb : )
Sen hem och rensa ut massa skit som ska ner i förrådet !

Måste få tag på ngr läckra magneter också, och leggings .. :)


Jocke <3




Köpte tre såna här (riktigt stora) till köket idag pga av plötslig död av mina fina orkider.



Brunett&trött

Oh,lord ! NU VILL JAG INTE VARA BRUNETT LÄNGRE !! Känns inte som mig.
Sms:a sanna nu i ren panik , så kanske ska till henne ikväll .. TACK ! <3 riktig ängel är hon !

Idag var det mkt på jobbet igen , men inte lika mkt som igår.. Men tiden går så fort när man har rörelse hela tiden.
Plocklistan var det en hel del på , men det gick fort .. Jag var som vinden ;) haha !
Sitter hemma hos mamma och pappa nu för jag är så fruktansvärt LAT att jag inte vill åka bussarna hem, så väntar tills jockes match är över..
Imorgon jobbar jag sen är jag LEDIG på tisdag,skönt ! Skall faktiskt försöka dra mig ut soffpotatis humöret och tvätta massor! Onsdag jobbar jag på Hälsokraft sen är de tillbaka till skokanonen ! =)
Och lördag&söndag min första lediga helg sen 9 aug !! NICE :D


Snart är det dags för GBG , mitt egna "New york" !
Får se vad jag hittar på där , men skall bli så mysigt ! :)
Middag med pappa sen på kvällen , han ville att vi skulle käka stans bästa pizza ;) Så får väl se hur det slutar.
Det dryga är bara att tåget går, 06.08 ! suck ! ..

Nej , nu skall jag köpa hårfärg och sedan till Sanna kanske ..
Vad får man för färg nu då? Grön? Orange? Kanske rosa?  Eller helt enkelt flintis.





Lycklig student tjej & tre underbara töser! <3


angel

Har nyss käkat en urgod pizza :D Mums ! Orkade inte laga mat eftersom vi har varit och flyttat massa kartonger från Jocke´s pappas gamla hus till nya lägenheten :)

Fick besök på eftermiddagen idag , mys ! <3
Det var så otroligt skönt att vara ledig idag!  Men imorgon är de jobb igen , min senaste lediga helg var 9-10 augusti! Puh !
 Hoppas det blir mkt folk imorgon nu när de är löningshelg och allt !
 

P.s Köpte jackan idag , fast det var en kortare modell :)





Ledig ! :D

Ligger kvar i sängen, så skönt !   Ska bara slappa idag ..
Men skall försöka klura ut hur jag skall göra med mitt hår.. Blev ju brunett när jag köpte en blond färg??
Vill inte vara mörkhårig, men kan nog inte färga just nu för de har blivit för slitet .. Suck ! Så får väl stå ut.

Jocke och jag tjafsade lite igår, börjar bli en del av vardagen .. Visst det är lite jobbigt nu med pengar och jobb osv, men orkar inte .. Men vill verkligen att det ska funka .. Men hur mkt ska man orka med?! 
Känns inte heller som om han vill ha med mig någonstans , han säger att han vill de. Men han frågar sällan om jag vill gå ut med honom. Utan han ska alltid gå ut själv med folk. Ska man inte kunna gå ut ihop? Minns inte senast vi var ut ihop.
Men när vi väl har de bra, då har vi det riktigt kul ihop. <3

Skall försöka få tid att hinna till Hälla och kolla på jackan en gång till på HM innan jag bestämmer mig .. Kanske ser bättre ut med jeans än mjukisar? ; ) Kan iallafall hoppas !

Aja , ska fortsätta glo på det otroligt " bra " programet Våra bästa år , ha-ha ! Helt sjukt program ! :P








Och det bara fortsätter ..

En av dom sämsta dagarna hittills...
Inget roligt alls idag, orkar inte ens förklara men allt var fel idag .. Suck !

(Guldfynd var bara på 4 timmar i veckan ?? Kunde man inte sagt det när man ringde så slapp jag komma och svara på massa frågor!!)

Kurs ikväll ..


Ligger fortfarande kvar i sängen, fast jag måste hinna ner på stan innan jobbet .. Och tyvärr åka buss. Så fort jag får ett fast jobb blir det en  vw beetle :)
Jätte seg idag , suck ! Men måste få lite fart på mig för jag skall göra mitt lager idag, Det är så otroligt rörigt nu med alla nya vinterskor.

Efter jobbet ska jag på kurs med Hälsokraft. Om skelettet.. Får se om jag orkar hålla mig vaken , men lite god mat innan på hotellet så fixar det sig ;)

Imorgon är det dax för min arbetsinterjuv på Guldfynd, så får väl se hur det går. Men hoppas fortfarande att Chilli Store hör av sig .. Vill verkligen jobba där !




MONSTRET! <3


ingen bra dag ..

Ta bort stygnen på Fisen gick galant , men det var väl de enda idag ... Suck !
Banken tog 1½ timme , men nu var det bara 10 nr framför?!
Men tillslut var det min tur.
Var och handlade lite sen , men glömde ju hälften eftersom minnet är som en guldfisk.
Kom till jobbet och huvudvärken anlände samtidigt.. Fick knappt ingenting gjort alls.. Men rensade lite i mjukis korgarna iallafall.. Hindrade också en stöld , Lena och jag på "punktmarkering" team work . Sen pratade vi med M-kläd och dom hade försökt där inne också...
Har tappat allt man kan idag och snubblat överallt , klumpig som jag är och lika röd i "facet" som alltid.

Skyndade som en tok efter jobbet, körde som rallyförare till andra jobbet, plocka upp mamma sen ner till hamnen för att beställa tid till båtupptagningen. 15meter kö, stänger om 5 min och dom skulle ha pengar på en gång ..Hm , bara att vända .. Ingen bankomat "båt" i hamnen direkt..

Sen skulle jag vara duktigt och laga vitlöksmarinerad kyckling och potatisgratäng.. 1 timme senare och fortfarande kvar i ugnen, suck ! Blir aldrig klart ... Somnar nog innan .. Så nu glor vi på Mythbusters...  Kul? njaa ..

Hm ..

Banken skulle man hunnit med igår, men som en av mina riktigt lediga dagar så fastnade jag i soffan och kom inte därifrån.. Så vart en riktig soffpotatis igår...

Jocke kom hem vid 5 så käkade vi , fast fisken blev bränd MEN ??!  Inte riktigt än kock än ...
Sen åkte vi till H&M för jag har sett en jacka på internet som såg så otroligt snygg ut  , men på? nejnej , såg ut som jag skulle fylla 60 ungefär ...Inte alls lika fin i verkligheten .. Suck ! Så det är bara och leta vidare ...
Åkte sedan till hans pappa´s nya lägenhet och hjälpte dom med att skruva ihop PAX garderober. Jag och jocke ville ha en sådan , men börjat fundera! Tar en jäkla tid att fixa en sån garderob !

Nu kommer mamma , så måste springa ner ! Ska följa med och ta bort stygnen på lilla feta Fisen ..
Sedan banken? Hm ..


Our friend



Våran vän Cage , Nicolas Cage.
Var en aning sur den kvällen , men försökte pigga upp honom som ni ser, men jag var inte rätt tjej för det jobbet ;) Inte hans typ helt enkelt ! haha !

åh, så irreterande !!

Snacka om att det är irreterande , Skrivit om inlägget 3 ggr nu men så fort jag förgrandskar så FÖRSVINNER allt jag skrivit, så det gör väl mig IDIOT förklarad ! ... Haha !

Men åter igen då.. Första inlägget .. Sidan är inte så vacker men under renovering : )
Satt ju nästan varje kväll och läste Jessie´s blogg så blev så sugen att skaffa en , absolut efter i lördags.
Me+Jessie+Cage och Sanna i våra tankar ;) haha !! Rolig kväll.

Idag skall jag iallafall försöka ta mig till banken , sist var det 51st före mig i kön och varje tog 5 min .. Hade inte ork eller tid att vänta så struntade i de. Men idag blir det ett nytt försök.



Ska bråka med denna gris hela dagen ..
Ska bråka med denna gris sedan.

RSS 2.0