Imorgon!

Imorgon är det dax !
Får vi se om jag och Jenny passar som festfixare ! ;)
Ska dit ikväll och dekorera, hoppas hon tycker mitt val av lokal är bra!
Jag tycker det är alldeles utmärkt iallafall!
Ska försöka ha så kul som möjligt, humöret är ju inte alls på topp och är rätt nedstämd.
Mkt som inte stämmer nu, mkt som är hänt hela året. Det tar på en, men ska försöka.
Huvudsaken är att allt ska stämma och inget dumt händer imorgon!

Igår S T O R S T Ä D A D E jag varenda lite låda.. In i minsta detalj. (Har kylskåpet kvar att göra rent)
Dammade och fixade, skönt ! :)
Inte så kul just då, men efteråt. Luktar nytt och fräscht ! ..MUMS!
Och vet ni vad jag hittade, MIN LADDARE till kameran !!
I allra sista stund, så skulle jag avboka laddaren jag beställt. Men dom skickade den igår, SUCK!
Så när jag ska skicka tillbaka den, då ska jag fan ha försäkring på skiten så jag vet att det kommer fram!

Idag då, skulle som vanligt ta bussen till jobbet. Skickade iväg sms biljett, den försvann lika snabbt?
Fanns inte ens på skickat. Svor lite för mig själv, skrev ett nytt .. Och tamifan, samma jävla skit igen.
Får skicka en ny och då vägrade jag släppa ner mobilen i fickan. Vakade över den där biljettskiten som tusan tills bussen kom.
Blev en dyr buss reda på 5 min. 60kr plus sms-taxa.
Ska nog ringa VL. Är lite upprörd, som ni kanske märker.

Ska direkt hem efter vi varit i lokalen, ska laga Plankstek ikväll !
Sen stryka min outfit för morgon dagen, kanske testa sminket. Får se.

Ses ! :)

Mirakel

Vad lite smink kan göra ibland, köpte ny ögonbrynspenna igår.
Hatar mina, tunna,glesa men för mörka .. Nu blev dom bra! :)
Fortfarande mörka, det kan jag inte göra något åt. Men formen och dom ser mkt fylligare ut nu.
Vi köpte även en personvåg igår på ica.
Riktigt snygg faktiskt, OBH Nordica. Extra pris 199:- snyggt svartvitt mönster och super tunn.
Vägde dom små missarna, Ellis 3.2kg och Sid 3.1kg.. Han kommer i kapp snabbt den lille rackarn!

                                                          

Åkte till jobbet tidigt idag, tycker det är så skönt efter man räknat kassa och städat att man kan sitta och dricka lite te och läsa lite på nätet.
Har beställt Mikaelas och Mattias bröllopspresent ! Tror det kommer blir suverän! :)
Kan inte säga vad det är, hon kanske trillar in och läser ;)

                                                     
                                                       

Festen närmare sig med stormfart, men jag tror det kommer bli lyckad !
Jenny och jag ska göra klart det sista på fredag. Handla lite snacks och dekorera!..
YEEY! :D

aja, måste öppna butiken nu! Ses

Bbbrrr !

Usch, riktigt äckligt kallt ute.
..ångrar att jag tog höstjackan, skulle tagit stora tjocka vinterjackan.

Idag jobbar jag, håller på att kolla datum på alla varor. Så man inte missar något som är kort.
Har panik på min lugg,så nu får det bli snelugg igen. Har bestämt mig.. Eller? ;)
Velar hela tiden om det, men så jobbigt att klippa den stup i ett.
Frågat Anna om hon är lust här någon dag, får se. Annars kanske jag går till min vanliga frisör eller testar grannen till butiken.
Måste ha de gjort snarast iallafall!

Glömde berätta att jag var hos Farmor igår, Farfar var ju lite trött efter undersökningen så hon ville ha lite sällskap.
Vi käkade asiatisk wok och sydde min klänning till Halloween, Guuuuuuud va läcker jag kommer vara ! Haha! ;)
Bilder kommer självklart när vi är utklädda! Har beställt ny laddare till kameran eftersom jag slarvmaja har tappat bort min. Får se om den hinner komma.. Hoppas Hoppas!

Ikväll blir det Icahandling till kylskåpet, ska även köpa en personvåg så jag kan väga katterna.

Ser ut som om Sid är större än Ellis snart..

 


Helgen.

Helgen var väldigt härlig på sitt sätt, men även otroligt tragisk.


Alla vet redan vad jag talar om, jag vill inte skriva den delen. ♥

                                  


Var hos mormor och morfar och hälsade på, mysigt värre!
Var ett tag sen man var där.
Vi käkade gott och spelade en del Wii.
Mormor och morfar är riktiga hejare på det spelet ! :)
Mamma och jag var in en stund i city, haha. Kände oss som E.T eller något. Stirrade ihjäl oss.
Men jag fyndade på en tunika och mamma hittade.......... EN GISSNING??

 

LJUSSTAKAR!!
Tokigt va? ;)


Lördag kom Titti och tjejerna förbi. Kul att få passa på att träffa dom också.
När vi åkte hem på söndag så körde vi förbi citygross och handlade lite.

Igår, måndag. Då började jag julklapps shoppa ! :)
Hittade lite grann men inte mkt.
Får se hur det går ! :)


(Vill bara säga att internet strular återigen, men jobbar på det!)


Tranås!

..Kommer snart !

Bestämt mig för att följa med Mamma och Pappa till Tranås och hälsa på Mormor och Morfar.
Mår inte riktigt på topp just nu och Jocke är på kryssning i helgen. Så känner att jag inte vill vara kvar själv.
Tanken var ju med tjejkväll men är inte alls på humör för de. Så ska snart messa och säga till angående de.


Nyss vaccinerat katterna, ska åka iväg och handla ett par nya stövlar på skopunkten nu och sen till Maj.
Kolla hur hon mår, jag var förbi igår kväll men det var inget vidare..


Hörs senare!


Partylite

Igår var jag och Ankan på Partlite hemma hos Jenny.
Jag gick in med en liten aning negativ inställning. Det är dyrt för lite saker.
Köpte faktiskt en del, de jag kände att jag hade råd med.
Och ankan och jag delade på teljus, vi köpte flera olika dofter så kan man dela på paketen sen. För de är 12 i varje.
Så det blev detta:

Teljus

♥Mullberry
♥Svart Orkidé
♥Havsbris
♥Äppelträdgård

Votivljus

♥Fransk vanilj
♥Solblekt bomull

Sen vet jag att jag ska få den underbara Homesprayen av Ankan och Crisse i julklapp.
Också i doften solblekt bomull, MUMS!
Luktar som härligt nytvättat!

Är fortfarande lite såhär, kommer ha lite doftljus i rummen men ändå hålla mig till vanliga Ikea ljus också.
Blanda lite. För annars blir det föööööööör dyrt.
Teljusen kostar 95kr för 12st och Votiv 12st för 155kr.
Dom brinner någon timme extra än Ikea. Men dom doftar för underbart och blir riktigt häftiga när dom brinner. Helt flytande hela ljuset och man ser igenom ljuset. Läckra färger!

När vi skulle ut till bilen igen (vi är på landet alltså) så när vi öppnar dörren är det något som skriker, så jag in igen och skriker till Nille att det är ett vildsvin på tomten! Haha ! :D
Så tvingar han att följa med ut och lysa med lampa.
Men det var en rovfågel tydligen ..

nej, nu ska jag öppna butiken !
Ses!

Dimmig höstrusk!

Hela dagen igår var bara en enda stor dimma.. Sen kom det som regndroppar ner med ändå inte. Det var som det jätte fin dusch av vatten.. Sånt man blir så blöt utav..
Såg inte ens svartån från butiken ..
Bettan och jag höll på och skylta och fixa under dagen, inte riktigt klart än.
Men blir nog idag!

Slutade 19.00 sen var det bara ut i spåret och jogga/gå. Men gick inte så bra igår, kände av astman direkt. Medicinen är nog slut. Så orkade bara två varv .. knappt det, otroligt tungt.
Så skulle vi laga mat när vi kom hem , ingen orkade så blev en liten ugnspizza innan vi somnade.

Idag börjar jag 09.00 och slutar 18.00 men ska kolla med Pia om det är ok så tar jag ingen rast utan går 17.00 för jag ska på Partylite i Hillsta idag.. :)
Svänger nog förbi Maj en snabbis idag med , in och kollar läget med henne ! ..

aja, nu måste jag fixa klart innan öppning. Blev en lite uppdatering iallafall.

Måndag

Nu är det måndag igen , känns som tiden bara rinner iväg.
Och det är mörkt när jag kommer till butiken på morgonen numera och klockan är 09.18 just nu. Forfarande mörkt!
"Försov" mig som vanligt, tyckte jag. Men kastade mig in i duschen, skyffla på lite smink sen iväg. Kom till jobbet 20min innan, så gjorde klart allt och nu kan jag bara sitta och njuta av lite frukost.
Ska jobba mån-tors, skönt! :)
Fredag ska jag med mamma och vaccinera katterna, träffa Lisa sen kanske.
Lördag är ju grabbarna och gör färjan osäker, så vi tjejer ska laga lite käk ihop och så! :)
Sover nog kvar där också.

Helgen då, vad har jag gjort?

Fredag: Maj blev ju dålig,så åkte dit och var där några timmar på kvällen. Åkte sedan hem till Jockes mamma och käkade lite pizza och kollade på Idol ..
Lördag: Jobbade 9-15, var sedan hemma hos mina föräldrar på middag. Roger,crisse och ankan var även där.
Men åkte hem vid 23, somnade som en stock.
Söndag: Åkte till maj igen, sen hem till Farmor som fyllde 65år igår. Firade henne. Sen ut och gick i spåret.
Lagade mat, städade lite, somnade! :)

Festen närmar sig med storm, hoppas allt går som planerat. Men hittills har det gjort de iallafall !
Nästan alla har tackat ja, 7st kvar bara.
Ska väl snart börja sy, har sagt de många ggr. Men livrädd för symaskinen, vi kommer ALDRIG överens.
Jocke har bestämt att han ska vara clown kille, så vi matchar! Yeey!
Blir nog jättebra!

Onsdag ska jag på Partylite party. Lite dyrare ljus, kommer nog antagligen inte köpa något. För jag kan inte, men ska dit och kika iallafall!.. Kanske kan hitta en julklapp annars.



Sommarcider 2010, jag vann!

Det var otroligt roligt att vinna, jag har aldrig vunnit en tävling någonsin som man skickat in ett bidrag på.
Det enda är ahlgrensbilar hjulet på Liseberg en gång, 5kg ahlgrens.
Haha !

Jag fick sms strax efter Jocke och Nille ringde och skrek att jag vunnit, att jag kunde hämta ut mina priser på posten.
Otroligt snabbt, det var ett playstation 3 och ett rockband kit.
YEEY! :D
Playstationet däremot ska jag sälja, vi har redan ett och jag är behov av pengarna.
Så jag kan betala hyra nästa månad :)

Sedan när jag kom hem med Jocke på eftermiddagen så låg The sims 3 vid datorn och väntade på mig.
Ännu mera YEEY! :D
Fick det av Jocke, tack tack tack så hemskt mkt ! ♥

Lite roligt när allt elände är på topp.

Men sen ringer pappa, ormen har blivit dålig. Och dom var osäkra på om det var blodtrycksfall eller om det tyvärr kanske kunde vara värre.

Vi åkte upp, hon pratade på.. Log och tackade för vi kom, det är så härligt när ni är här!
Hon piggade på sig den lilla kruttanten och tur är de! Innan vi åkte hem rabblade hon upp alla städer i Frankrike och alla floder i Ryssland ! ♥
Hon är den mest härligaste, och trots att hon hade så ont igår var humöret på topp. Det sviker aldrig, hon är riktigt stark! Sen skällde hon lite på Crisse, han var ju smal som en sticka tyckte hon. Men när han sa vad han vägde så blev hon tyst. Haha !


Nej nu ska jag öppna upp butiken!
Hejsan !


SOMMARCIDER 2010


Huvudvärk

Hallå Hallå!

Sov inget inatt, är för orolig över denna lilla hemlis..
Men somnade lagomt när Jocke gick till jobbet..

Jag har köpt klart allt tyg nu till klänningen så nu är det bara att börja sy, får se hur det kommer gå. Haha!
Var en snabbis med Jenny på stan också,mysigt :)
Lunchade med mamma och sedan tog jag mig i kragen och gick in på arbetsförmedlingen igen. Men det var låååååååång kö. Tog en nummerlapp, gick in på jobbet och satte mig i trappen. Såg nummerskylten alldeles utmärkt så slapp sitta där inne i en halvtimme.
Så nu är det klart med, ska bara ringa min a-kassa också.

Gjorde äppelmoset idag, blev rätt bra tycker jag. Iallafall för första gången ! Grattis till mig ;)
Ut och joggade med nyblivna sportfånarna :P Haha ! Vi kämpade på bra i kylan ikväll tycker jag..

TACK TACK TACK pappa för nya datan , den är riktigt bra ! ♥

Nu måste jag bara vänta enda tills jul för att få nya The sims..
ÄLSKAR det spelet, underbart!

..nu ska jag lägga mig på spikkudden och se om huvudvärken släpper, sen ta 78st sömntabletter så jag får sova!
Haha, inte riktigt så drastisk men ta lite lugnade iallafall. (Naturligt skit, inte annat dumt skit.)




Hakuna Matata

FÖRST: JAG MISSADE GREY´S IKVÄLL, BERÄTTA INGET!!
SKA LETA PÅ AVSNITTET.



Det blev goda pannkakor till lunch, serverades med hallonsylt och även ananas. Som var väldigt nytt för mig, men det var gott!
Nyss kommit hem från Jenny och Nille, det slutade med att vi köpte Spicy Hot och käkade ihop.
Var väl inte riktigt ekonomiskt tänkt, men det var mysigt.
Festen kommer bli garanterat lyckad nu tror jag, många har tackat ja och det verkar bli en succé!

♥Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, suck&pust!
Sen köpa lite tyg till klänningen så jag kan börja sy. Och sen en snabbis till Sara och kolla på hennes lägenhet, har ju inte sett den än!
Efter det ska jag vidare till Ormen, hon är inte riktigt på topp så tänkte pigga upp henne och åka dit med datorn och visa lite bilder. Får se om hon orkar med det :)

♥Fredag ska jag träffa Matakela (Mikaela), få se hennes brudklänning :D
Kvällen ska vi hem till Siv och Lasse, äta med dom.
♥Lördag äta med min mamma,pappa,bror och ankan.
♥Söndag fira Farmor som fyller 65år!

Sen vill jag bara lägga in ett inlägg om Rekorderlig Cider tävlingen som skulle vara klart sista september.
Dom är ännu inte utsett en vinnare, väldigt dåligt tycker jag.. Hm.. Har man sagt sista september så har man och dom har också ett stort märke att göra reklam för och för mig ligger dom inte på plus-sidan just nu.
Men om dom gör mig till vinnare kanske jag blir glad på dom ;)

..återigen, håll tummarna för mig inom dom närmaste veckorna.
..har otroligt ont i magen, så hemskt hemskt nervös.




1 timme senare.

Hunnit klart allting, skönt!
Enda som återstår är våran makeover i sovrummet, den kommer bli superbra!
Ska göra det på söndag tror jag :)
Ska även lägga på ett extra lager lack på våran bänkskiva. Fast jocke kommer strypa mig när han kommer hem för grytan som vi har haft på bänken har gjort märke.. Och måste slipas bort .. suck !
Men allt går att lösa.

Sitter otåligt och väntar på snön, kom nu ! :D
Alltid lika mysigt med första snön, men i februari börjar det bara bli jobbigt.. Slask och när man äntligen tror våren är på väg så kommer det yttligare snö.
Och man vill bara ta av sig den där stora tjocka jackan man tycker är så underbart härlig i början av vintern.

.. nu ska vi göra pannkakor!

 


Snöstorm på väg!

Snöstorm i Stockholm tydligen, wie! :D
På väg hit förhoppningsvis,mys!

Blev ingen äppelmos igår, glömde köpa socker och hade ingen lust att åka och köpa socker i träningskläder.
Så gör ett nytt försök idag..

Jenny ska komma förbi och käka lunch här med, får se. Kanske gör någon god sallad eller pannkakor.
Vi ska planera lite inför Halloween festen.

Det blev ett litet inlägg, ska skura lite och sedan duscha innan Jenny kommer.
Ses !

Godmorgon eller eftermiddag.

Fick sova ut, rätt så bra. Sid höll på och störa en del runt fem och sex men tillslut gav han sig. Sov till halv elva, då började våra bästa år, haha! Kikade på de, sen har jag ätit lunch och ska väl ta och pyssla lite här hemma.
Lite kaffe så piggar jag nog till mig, är fortfarande lite snuvig men trycker i mig allt möjligt så det har inte riktigt blommat ut.

Tänkte igår när jag fick peruken, för att piffa upp klänningen lite så istället för enfärgade prickar så köper jag nog paljetttyg så det blir lite discofeeling av det hela.
Själva klänningen blir ju rosa med neongult tyll, kanske köpa vitt,lila och orange paljetttyg till prickarna.
Och sedan turkosa strumpbyxor.
Blir nog gudomligt fult, haha ! Känner mig inte alls vacker i peruken. Men man får ju bjuda på sig själv, är trots allt en av värdarna också.
Det blev en överasskning när jag hämtade ut paketet, för fick betala mindre än jag trodde. Sen inuti låg det en lapp där det stod att min peruk var sista gröna i lager så fick den för halva priset.
Idioter för dom, hur ska jag kunna veta det? :P Men jag tackar och tar emot väldigt glatt! :)

Ikväll ska vi ut och jogga, men ska laga spagetti carbonara innan.
Blir nog mums mums, och med färsk pasta!
Sen är det Desperate Housewife ikväll, får inte glömmas! 

Inom en månad kommer jag få ett besked som kommer förändra mitt liv, förhoppningsvis till det positiva. Men kan tyvärr gå helt fel också. Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men hemskt nog är det för den som kommer med beskedet till mig. Om det blir negativt. För hon vet hur mkt jag vill ha detta, blir nog inte lätt för henne heller.
Men kommer alltid älska henne iallfall ♥, hon kan inte påverka detta beslut tyvärr.
Men håll tummarna för mig!


Och slutligen ett tips!!

Tresemme är en serie med hårvård från frisörer som kommit ut i vanlig ica butik.
Billigare än hos frisören men otroligt bra. Och i stora förpackningar.
Köpt schampo och balsam i det, 900ml för 89kr.
Doftar otroligt gott och får jättefint glansigt och härligt hår.
Känns annolunda på något sätt, mindre slitet?
Lätt att reda ut och ser friskt ut.


Peruken har kommit!

Nu har peruken kommit, riktigt tuff. Men känner mig dessvärre inte så vacker i den.
Och med näsan och vitt i fejset blir det nog inte bättre. :)
Ska börja sy på klänningen snart tror jag, skönt att ha det klart.
Jag måste bara handla lösögonfransar och turkosa strumpbyxor.
Och självklart tyg till prickarna.
Blir nog "snyggt"..

Har rensat klart svampen, kokat och nu fryst den. Äpplena har jag inte hunnit börja med än, det blir imorgon.
Men har köpt allt för att jag ska kunna lyckas med äppelmoset, så får väl se.
Får ringa till mormor i panik annars, hon är duktigt på allt.

Onsdag ska jag till afm, tandläkaren och sedan träffa Jenny, planera lite om festen.
Torsdag träffa sara.
Fredag bara ta det lugnt.

nej, nu ska jag faktiskt sova. Hur trött som helst.

hemmafru idag.


Har beställt dom har kuddarna till vardagsrummet. Lite höstmys.
Får hoppas dom blir bra här. Gjorde ett riktigt budgetköp för min ekomomi.

♥3 kuddar till vardagsrummet
♥2 kuddar till sängen
♥Överkast till sängen

För 600kr :)


Och dom är skickade och bör dyka upp när som, men får hämta dom den 25.


Idag ska jag städa, rensa svampen jag hittade igår och frysa in äpplen. Ska nog även göra lite äppelmos tänkte jag.
Hittade en halv icapåse igår med trattisar, allt på samma ställe. 4x4 meter. Sen var det tomt för min del, men mamma och pappa hittade en del med.
Och äpplena har jag fått från Jocke mormor Gunilla, tackar tackar!
Ska frysa in så man kan göra äppelpaj enkelt sen :)


Men otippat nog är klockan 13.00 och har inte kommit igång än, lite lunch så får jag nog energi ! :)

Hör av mig hur det gick med äppelmosen, får se om jag klarar det! :)


..impuls!

Igår när vi kom hem från en mysig kväll hos cocker och anna så hade nya grannen satt upp lapp med telefon nummer man skulle messa om det var för högljudt.
Vi messade grattis, slutade med att vi hamnade där.
Det var kul :)

sen nu, några timmar senare ligger man halvt döende i soffan då ringer mamma och frågar om jag vill plocka svamp. Lite frisk luft kan väl aldrig skada.
Så vi får se om jag hittar några gula kantareller.

Ses snart!


Halloween

Snart är det Halloween och som dom flesta redan vet av mina vänner (dom flesta som är redo att klä ut sig iallafall) så är ni bjudna på Halloween fest.
Vi får se hur det kommer gå, vi är två personer som gör denna fest.
Med två olika idéer av mkt , haha . Två tjejer dessutom, men det ska nog gå bra ! :)
Jag hoppas det kommer bli lyckat. Siv är så snäll och lånar ut lokal till oss. (Säger ej vart det är, vill inte ha oönskade gäster)
Hoppas allt kommer gå bra under kvällen och att folk kommer sköta sig !

Lite oroande är ju att man ska ha råd med lite snacks och sånt till gästerna, det är en tajt budget. Men det ordnar sig alltid. Annars samlar vi upp lite sniglar ute på gräsmattan, häller på lite vitlök och grillar dom. Eller? ;)
Vi ska iallafall dekorera med löv,rönnbär och ljus bland annat.

Jag har min outfit klar, jag ska vara en Clown tror jag. Har köpt tyg till klänning och så. Ska bara sy, peruk och näsa är beställd.
Har tillochmed beställt vit ansiktsfärg. Om jag ska vara clown måste jag ju gå hela vägen, inte sant?
Kommer nog inte vara ett jävla dugg vacker, alla tjejer är ju så inne på att man ska klä ut sig till sexig playboy,polis m.m .. Jag ska vara otroligt ful istället, haha !
Tur att man inte är singel..
Jocke är fast med mig, fula clownen.

Bilder kommer självklart att komma på mig, men det dröjer ju för det är ett tag kvar.

Nu ska jag öppna butiken ! :)



snabbt inlägg

ska snart skynda mig iväg till bussen, men ska bara berätta att iallafall just nu så funkar internet !! :D
Första gången på två veckor, härligt härligt!
Jobbar 9-18 idag, sen ska jag hem och städa.
Jocke och jag sprang in på Ikea en snabbis igår med och exakt samma kommentar precis när vi går in.
Varuhuset stänger snart, bla bla bla :P
Men hade ju en presentkort på 200kr och vi behövde ju nya blommor till vardagsrummet. Vildvuxna, halvruttna garderobsblommor som Sid hade ännu mera sönder igår.
Det blev 3 jätte fräna blommor och tre vaniljljus.
Men det är häftigt hur så lite förändring, ett par blommor kan ändra ett helt rum.
Stilrent och gudomligt snyggt ! :)
Har smetat på citron på dom också, ihopp om att ingen biter på dom!
nej, nu måste jag borsta tänderna sen iväg!

hejhej !

..nu känns det lite tungt!

..nu känns det väldigt tungt faktiskt.
tårarna är verkligen inte långt borta just nu, kommer nog när jag är hemma.
men får se om det löser sig, men blir jobbigt några månader till.
Trodde det skulle lösa sig lagomt till julklapparna.
Håll tummarna för mig, för jag har gett upp nu tror jag.
..jävla skit också!


Men tack till Pia,Bettan & Mamma ♥ som tar semester för min skull.
Klarar alla räkningar hittills iallafall, det är viktigast.
Pengar utöver det är ju inte allt.


Får se om vi har råd med en julgran iår, även om vi lyckats med det så lär väl Sid ha sönder den ändå.
Suck, och får fortfarande INTE sova.
Snart snart så kanske han lär sig att man sover på natten. Ellis är alltid lika duktig. Går och lägger sig när jag gör det och går upp när jag gör de.

I söndags var vi och firade Magda som fyller 23år (9okt). Efter det åkte vi och firade lilla Hugo som fyllde 1år för ett litet tag sen, börjar bli så stor och ett riktigt busmonster ;)
Han fick en stort skumgummi pussel utav oss. Som man lägger på golvet. Hoppas han inte tröttnar för snabbt på det! :)

I helgen är det fotbollskväll hos Cocker och Anna. Ska bli härligt,håller tummarna för Sverige!
Anna skulle kanske försöka sig på en ny rätt, och jag gav mitt stöd och sa att Pizzerian ligger bara 100m bort ;)

Skulle vilja åka ner en helg till småland och hälsa på lite, får se om det går. Man träffar ju tyvärr inte er så ofta. Får nästan ta och flytta dit :) Öppna en Hälsobutik där, kanske funkar? ;)

Slutar om 1½ timme, ska iväg och handla lite frukost på ica då. Yougurt och banan. Blir härlig smoothie blandat med lite Acai kanske :)

..Ses sen!





Hallå hallå!

Har jag några läsare kvar?
..tveksamt.
Nu har internet kommit igång på jobbet iallafall. Så kan skriva lite här innan jag börjar jobba.
Internet där hemma har dessvärre inte kommit igång än.
Enligt comhem så har vi ett virus på datan, så dom var tvungna att stänga av vårat internet.
Berättar man inte sånt för sina kunder, eller stänger man bara av och låtsas som ingenting?
hm..

Igår kastade vi oss till Ikea i sista stund och köpte två hyllplaner till våran garderob. Hann inte så mkt mera, ville kika på så mkt men tyvärr. Varuhuset stänger snart,vargod avsluta dina inköp.
Dom har även börjar fått in massa julsaker, YEAY! :D

Jag har börjat köpt julklappar, eftersom ekonomin är som den är så måste man börja i tid.


Får se om jag hinner lägga in något mera inlägg innan jag går hem idag.

 


RSS 2.0