allra sista dagen ..

Nu har jag slutat på Skokanonen, skönt på ett visst sätt och tråkigt på ett annat.
Kommer saknar er <3
Får se , har kanske ett jobb på G så länge jag väntar på Hälsokraft  : ) waiting morsan ; )
Återså att se på måndag ..

Innan jobbet idag var jag och handla med ankan, hämtade hennes mor som kom från happis och sedan färgaade håret på tanten ( ankan alltså ) OCH bakade en tuppkaka som jag bjöd på jobbet ! :)
Fick en jätte fin orkide av Christine idag, TACK!


Nyss mosat i mig massa tacos , riktigt gott men blir ju så fruktansvärt mätt! Puh ! ..
Så nu har jag satt på mig mjukisdressen, fårskinnstofflorna på,ett stort glas vin i handen och bäddat ner  mig i soffan .. Otroligt nice : ) !

Imorgon får ingen väcka mig , ska stänga av ljudet på mobilen.. Nästan så man ska dra ut kontakten på hem telefonen och sätta häftstift på ringklockan ; ) haha!
Ska sova och sova.. LÄNGE sen man var ledig en lördag , åh !

Fick inbjudan till julbord den 6dec med Ryds, härligt gäng så kommer bli hur kul som helst! 

Naj, nu behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte skrivit ngt alls idag ..


Hoho !



 


Tyckte min otroligt härliga gammelmormor skulle få vara med idag , en av dom mysigaste människorna som finns. Och humorn är bäst! Så söt ! Riktigt fräshing för att vara 93 år ! De ni ;)
 


Snow *

Idag kom det snö, mys ! : ) Men värre blir det för bilen som inte kan köras längre ..
Imorgon ska jag färga håret på Ankan, passar på att göra klart kakorna där med .. När jag ändå håller på så gör jag en till Jocke och Nillo.. : )

Sista dagen imorgon på Skokanonen, får se om man är lat hela dagen eller orkar gör ngt. Idag var de full fart iallafall.. Skulle skicka iväg massa skor till Ullared,Luleå, Örebro m.m. Skönt att bli av med lite!

Ska kolla kakan, be right back! : )

(2min senare)


Ellis ligger och latar sen och njuter av bakdoften ; ) Men är lite fundersam över det vita som faller utanför fönstret..


Hoohoo, imorgon ska Jocke och jag ha myskväll med god mat och film !  Lördag ska mamma och jag ha kräftfrossa och jocke ska på krogen med laget  : )
Ska faktiskt ligga i soffan med pyjamas hela lördagen och bara lata mig. Sällan ledig helg och börjar bli sjuk, fryser och svettas hela tiden .. Nyser,hostar och snorar ; )




Lite dålig bild, men detta är min älskade klänning jag köpte här om dagen ! Så otroligt fin på !  : )

Mickis

Ellis och jag var inte sams idag , suck.
Hon hade sönder allt hon kom åt. Så när jag skulle åka till Ryd´s och sedan jobbet en snabbis fick hon följa med. Sur blev hon men är man bråkig så blir de så ;)

Idag träffades jag och Mickis i ngr timmar.
Först käkade vi lunch i lägenheten sen gick vi på stan ett tag ..
Mysigt att träffa henne, var så länge sen ! : )

Hittade världens sötaste klänning till Jul&Nyår. Jätte fin fall på den , svart och champange färgad siden högst upp !

Orkar inte skriva mer idag , helt slut .. Ska gosa ner mig i sängen och glo på Desperate Housewife :)



(Byta ämne) Åter bild från våran Turkiet resa.. Saknar!

Haha , pappa och crisse osams över ngt? haha !


Fredag-Lördag-Söndag

Uppdatering från Fredag till Söndag.


FREDAG
Var ledig i fredags så åkte först och handlade på Systemet & Ica.
Efter det så träffade jag Magda på stan och käkade , Jakob (Leverantör till Hälsokraft) hakade på.
Efter skrattfylld lunch , så gick Magda och jag på stan en stund. Mys !

Sen var jag på Hälsokraft på eftermiddagen/kvällen för vi hade mässa. Knapprade på Colizin och Jakob mumsade Zedopor? :S haha !
19.30 Lennart på Skybar, alltid lika gott.
20.45 Middag på Pitcher´s , väldigt trevligt.

LÖRDAG
Jobbad min sista helg på Skokanonen.
Så vi hade "avslutningsparty" för mig på kvällen.Träffades först hos mig och mumsade drinkar och tapande.
19.00 Harry´s, vidare till Blue moon men för lång kö i kylan så de slutade på Karokebaren på Strike.
Otroligt kul .. ( Vinkar rullande rörelser med händerna ;)  ) Haha !
Trodde jag skulle ha ont i ryggen idag, efter  fallet .. Hm , men icke .. THANKYOU!

SÖNDAG
Snurrigt värre på morgonen, men tog en upppiggande kopp Oboy sen var man på topp.
Så kämpade på bra på jobbet.
Bara trevliga kunder idag , skönt!
Kom hem och somnade i soffan, på direkten.

Nu är de hål i väggen ... Sen blir det nog sängen .. trött som tusan ..

Imorgon skall jag till Hem Möbler och flörta ; ) Får se hur  de går, tack Magda ! :)


Veckan just nu.

Måndag: Jobba på Skokanonen
Tisdag: Mickis in town
Onsdag: Jobba på Hälsokraft
Torsdag: Jobba på Skokanonen
Fredag: Jobba på Skokanonen
Lördag: Arbetslös?
Söndag: Same same same ..



HAHA ! I Turkiet ! :D  Vill åka utomland nu nu nu !


Olalaa !

Hittade grymaste byxorna idag på LindaP !
Lite annolunda men heta som tusan! ; )
Så de blir ny outfit på Lördag, helt annan än tänkt! :D
Jocke och jag har nyss städat lägenheten, väldigt skönt att ha de gjort! :)

Nä ,  ska plaska i duschen!




Jag och bror på Ökenrally i Turkiet.. Ngt kraftigare då, hm .. Haha !


Loveyou

When you love someone ,you'll do anything.
You'll do all the crazy things that you can't explain.
You'll shoot the moon ,put out the sun.
When you love someone.

You'll deny the truth ,believe a lie ..
There'll be times that you'll believe you could really fly !




<3



Donken.

Var och käkade lunch med farmor idag .. Väldigt trevligt : )

Sen jobbade jag .. Segt segt segt.. Vart är allt folk?


Stod i kassan från 13.30 till 19.00 ..Fikade men Annika (rättelse, stavas med K.. Ber om ursäkt ;) haha ) direkt när jag kom nästan.. Sen underhöll jag mig i kassan fast med en 20min paus.. Suck , jag knöt skosnören, putsade skor, städade, skyltade om med väskor. Ja , allt .. Sen kom jag på att de fanns lite skor kvar på upp-packen.. Too late .. Aja så kan de vara ..

Lena gjorde om sitt lager idag, var aldrig och kollade men måstte blivit väldigt bra eftersom hon var där hela dagen : ) Tummen upp ! Kanske man hittar lite stövlar .. ; )


Valde ut på menyn till Harry´s vad jag ska käka på lördag , mums !


Ikväll blev de donken till middag , ORKADE verkligen inte laga någon mat.. För vill jag laga mat måste jag åka och handla mat .. Ha-ha !


Imorgon ska jag på rekryteringsmässan ,får se hur de går .. : )

Ska komma ihåg att ta me lite clothes till Annika också som hon ska kíka på :)

Nu ska jag se Bekind Rewind.. :)






Cool bild min morbror tog .. (profilen går väl att diskutera, haha  ) 



Snögubbe



Var på äventyr till Ikea och sedan till Rusta.. Då hittade jag denna spännande sak som sprutar snö hela tiden ..
Ska nog köpa en till vardagsrummet & Annica ville ha en också .. ; ) Ha-Ha!

Idag har jag städat,städat,städat .. Tillochmed skrubbat toalettgolvet med en tandborste. STOLT !
Fint är de iallafall..

Farmor,Farfar och Lina var här en stund idag..
Gick som tusan upp för trappen för farfar, riktigt imponerad.. Trodde faktiskt inte han skulle klara de.. Men de gjorde han . Och strålande humör hade han ! :) Det är bra , då kan man prata lite med honom.
Visade lite bilder på han,mig och crisse när vi var och åkte karuseller i usa, men han verkade inte känna igen sig ..
Men de gör inget , han var på topp ändå ! : )

Gjorde plankstek utan planka idag , hm .. Men brände mig på moset , AJ va ont de gör...
Suck !


Imorgon ska jag nog försöka vara effektiv på jobbet , vi hade tydligen fått in nya väskor !
Måste kika på, håller tummarna på att de är ngt användbart och snyggt :D

..when you look into my eyes


Hälsokraft

Idag jobbar jag på Hälsokraft igen , men är helt själv hela dagen .. Lite tråkigt faktiskt ..
Men har dammtorkat alla nedersta hyllorna i butiken och dom större sakerna.
Gett våran lilla kissepojke lite höstlöv istället för gröna sommarlöv.

Kissepojken

Piffat till Weleda skyltningen med lite tända ljus och lite produkter. Mys ! :)
Städat toaletten, städat present-inslagnings disken,vattnat blommorna, sopat och tänkte skriva nya skyltar där dom andra blivit solblekta.. Ja, vad gör man inte för att tiden ska gå?
Men fick sällskap i en timme ungefär av Ankan ! :) Väldigt trevligt.


Weleda.

Alldeles nyss fick jag reda på att Jockes morfars bror jobbar på det stället där jag så gärna ville ha jobbet ..Suck.
Så Conny skulle kolla om det var tillsatt annars skulle han lägga in ett gott ord, Thankyou!

Nu har jag tryckt i mig en Swebar (Motsvarar ett köttfärsås och spagettitallrik enligt dom själva) och 3 Sesamkakor.
Ej mätt. Glömde matlåda, så hem och ÄTA !
Men först skall jag kasta mig in i bilen, åka som Colin Mcrae till Apoteket innan dom stänger och hämta ut Mini-P så man inte får ngt som "bulle i magen" haha !

Imorgon är jag ledig, så ska sätta mig framför tvn ikväll med en kall cider och förbereda mig för morgon dagen ; ) haha !
Ska stor städa hela lägenheten och tvätta allt, allt, allt!
Ska försöka få tag på Sanna om klippttid annars ringer jag nog Anna och kollar om hon har ngn tid på fredag : )
Vem jag än går till kommer dom strypa mig, MEST slitet hår.

Just ja , såg ju "You don´t mess with Zoan".. Annolunda men kul film , haha !
Kan rekomenderas om man vill ha ett skratt till en overklig film.
 
Jaja , nu ska jag ut och städa lite till tror jag.


Secuvie, världens bästa rengörning/kräm! MIRAKEL-kräm enligt mig.
Tar bort allt skit ;) Men man får stå ut med mkt första veckorna.




Våran söta skyltning för Vital =)



newyork.


.. ?

Stövlarna finns förresten på Skopunkten  : )
Klickat hem dom från nätet, enkelt och skönt . Fraktfritt ; )


Idag har jag jobbat, segt !
Var sedan och hälsade på Micke&Titti.. Dom kunde inte riktigt slappna av , dom har en hel del att göra.
En snabbis hem till Bäckby, Fisen sprang runt som om hon hade en raket i rumpan som vanligt.
Och sen blev det Tacos hos Siv&Lasse, MUMS!

Lugn kväll , som vanligt : )
Tar igen allt 24-25 , hihi !



En fullständigt nykter och normal brud .. ♥

Hm.


Nja, nu har jag legat och grubblat.. Blir nog inte dom stövlarna jag tog hem igår..
HIttade dom här på nätet, dom tyckte jag om. Så de är hem "klickat". Haha ! :)






 

Too late

Jojo-Too little, too late



You take my hand and you say you've changed
But boy you know your begging don't fool me
Because to you it's just a game
You know it's just a little too late

So let me on down 'cause time has made me strong
I'm starting to move on
I'm gonna say this now
Your chance has come and gone and you know









Midsommar 07

work work work

Var väldigt effektiv jobbet idag, hm? ;)
Fyllde på nya strumpor  iallafall.. Man blir helt seg när de är dött på folk. Men riktigt fint är de på avdelningarna nu iallafall.
Och otippat så när man har tråkigt , testar man skor. Testar man skor köper man skor?! Japp.. Ett till par nya stövlar blev det till samlingen..    : )

Åt massor  av godis också var att få lite energi, mums !
Dom kunder som väl kom in idag, fick garanterat två mans service hela tiden .. Ha-Ha!

Ikväll blir det marinerad kyckling med ris och beanise sås.. Gott Gott. Fast jag ville ha lövbiff, men de fick jag inte..

Jaha , vad ska jag skriva mer för "underhållande"...
Nyss fått reda på att jag kommer nog klara jobb fronten iallafall.. Hälsokraft till årsskiftet och sedan Cramo om jag har tur!

Haha , jo satt på Ryds idag och prata lite med folket där , haha ! Susanne, vilken härlig typ. Exakt samma härliga, sjuka humor ! Skratta så tårarna sprutade. Henne ska jag hålla mig till på julbordet !  ;)

Thea och Jessie kom förbi Kanonen idag med , Söta thea .. Hur underbar som helst , mys ! :)


Nej , nu ska jag kolla på :  You don´t mess with the Zoan





Student bild på mig , SAKNAR MITT BLONDA HÅR NGT GRYMT !



Känslor.

Känsla nu på morgonen såhär:


Allmänt: TRÖTT !!
Sjuk: Lite smått förskyld , men trycker i mig piller ;)
Humör: Sisådär.
Hoppas på: Hoppas på mkt folk i butiken. (20%idag på barnskor)
Sugen på: Se på massa filmer ikväll.
Vill inte: Att dagen blir riktigt seg, som i måndags. 1 timme kändes som 3.
Vill krama: 3 personer, mamma för hon står ut med latmasken Jossan ;) Jocke för stödet igår och Magda för hon säger alltid fina saker !
Vill ha: Ett jobb , nu ! Ett besked om ngt. Kommer jag ha råd med min julgran?





Förlåt Magda , men denna bild är så härlig :D Haha, du bjuder alltid på dig själv!




all my life

Sitter här i mörkret i soffan , kan inte sova.. Vridit och vändit på mig hur länge som helst.. Så gick upp , sitter just nu och chattar lite med Jessie.
Tack Magda , du är go ! :)   <3

Här kommer ett stycke av en gammal men underbart fin låt.
K-Ci Jojo - All my life




All My Life
I Prayed For Someone Like You
And I Thank God
That I..That I Finally Found You
All My Life
I Prayed For Someone Like You
And I Hope That You Feel The Same Way Too
Yes, I Pray That You Do Love Me Too






fallen angel.

Först vill jag ge en ängel till Annica.
Tack för du gjort min avdelning!
 BAMSE KRAM!






Sen ska jag vara helt ärlig.
Tror inte jag mår så värst bra längre ..
Får inget jobb, allt annat runt om kring strular.
Känns som inget mer kan bli så mkt värre om ingen dog så säga.
Jag har gråtit sen jag kom hem .. Vet knappt egentligen grundligande orsaken förutom dom ovanför.
Mått konstigt idag med , kanske panikångest?
Kall svettats hur mkt som helst, svimfärdig.
USCH!!!!!!!!
Det förstörde hela min mini weekend i GBG egentligen ..
Hade jättekul med pappa och så .. Men kunde ju själv mått bättre..

Aja , nu har de kommit ut . Men har egentligen ingen lust att prata om det lr att någon ska veta om de .. Men ja..


Tänker inte skriva något mer nu ..


Tack än en gång Annica!









Två monster.




 



Här är dom på äventyr när badkaret fylls på med vatten.


 



Här sitter dom små pluttarna och ser allmänt korkade ut.




Min gris är lite trött efter flytten.




Och måste självklart visa hur lång hon kan bli.




Grisen på äventyr i träd på Öland.


 


Home .

Hemma igen då , efter trippen till GBG.

Tågresan var ett helvete.. Först 40 min sen, sen fick dom ta bort en vagn, 50 min sen. Sen fick vi stanna mitt ute i ingenstans. 1timme sen.
Varje folkmassa som skulle av vid varje station fick byta sitt tåg till buss lr taxi. Hm , heja SJ!
Så 1timme och 15 min senare var jag framme.

Universeium lr hur det stavas, ORMAR .. ORMAR överallt. Och sen en otroligt söt apa som spydde och det som kom ut ur apan missade precis huvudet på en tjej.

Pappa och jag åt på O´learys på Kvällen , MUMS !! :D

Somnade som en stock på hotellet, beställde upp frukost till kl: 9.
Åh, vilken frukost, riktigt mkt gott ;P

Gick sedan på stan, shoppade lite underkläder, en ny plånbok, örhängen och lite julmys..   : )
Regnade så otroligt mkt och paraplyet gick sönder.. Hm ...
Men tröstade mig med att köpa en Baby present till lilla Hugo som Lisa och Fredda fick för 2 veckor sen , sötnos!

Men halv 3 kom pappa och hämtade mig så åkte vi och käka sen hem hem hem hem :D

Så nu sitter jag och myser med min underbara Ellis :)

Imorgon är det jobb jobb jobb igen och ska tydligen ha 20% på min avdelning så får se om de blir lite folk =)
Och angående det andra jobbet , suck .. tyvärr inte hört ngt.
Dög tydligen inte ..


Take Care !









always you.
and you know it.







<3





i just miss you, that´s all.


crap.

Nyss insett att jag inte har ngr "kuddar" till mitt headset så kan inte lyssna musik på mobilen och ingen sladd så jag kan tanka in låtar på MP3:n .. Suck ! 

Det blir roliga 4 timmar på tåget    : /

Hittade en väst idag som jag letat efter i år och dar, äntligen ! Inte riktigt färgen jag ville ha. Mörkgrå önskades men blev ljusgrå.

Nej, måste försöka sova.. Ska upp kl: 04.15 .. Så de blev inget vidare inlägg idag heller.




Satt och kollade på denna bild, ser ut som om jag är på väg att flina ut tacosen för ngt Dani säger. MEN sen brevid mig så sitter pappa, förklara vad han gör? haha galna familjen.



roooosa

Jobbat som vanligt idag då, gick rätt fort .. Inte så himmlans mkt folk men gjorde en hel del ..
Ändrade lite skyltning, packade upp resten på upp-packen, fixade mina skyltar och gjorde iordning i köket..    : )

Håller på att tvätta nu och nyss färgat mina svarta jeans ännu svartare.. Ska packa lite granna också fast jag bara ska vara bort en natt. Lite måste man ha med sig :)

Ska hem till Sanna & Jessica imorgon innan jobbet, Sanna ska klippa till frissen lite.. TACK !
Blir ngr extra drinkar för den tjejen på Harry´s ; )

Sandra , the girl next door och hennes vän Julia ska praoa hos oss denna vecka ! : ) Fast de blir nog segt för dom , finns knappt inget att göra .. Suck ! 







Vill ha ! MUMS :D
(Fast kan ju skippa den där vingen :S )

Puerto Rico -09

Då är de dags igen , det blir åter igen Puerto Rico fast nu med Mamma,pappa,Jocke,mig,Crisse,Ankan,Mormor och Morfar ! :D
Så vi får hoppas att det blir av , skulle vara väldigt roligt ! =)

Jobbat idag , extremt tråkigt faktiskt. Förlåt bossen ;)
Men ja ..

Är hos mamma och pappa och äter middag med mormor och morfar innan dom åker hem ..


Ses imorgon! :)




Otroligt tråkigt.

Sitter hemma, inget att göra .. Skulle kunnat gått ut på krogen med Jessie, men inga pengar alls .. =/
Ensam själv just nu .. (Inga kommentarer)
VILL SÅ GÄRNA PARTA...



"HETING" , haha nej .. Men får bjuda på sig själv.. Kul hade jag! Haha



Suck..

Jobbet jag sökte som skulle höra av sig idag , har skickat mail och sagt att dom hör av sig nästa vecka istället. Så ringer säkert när jag är i GBG. Men håller tummarna :)

aloha !

Orkade inte skriva ngt igår, hände inget speciellt alls igår .. Inte idag heller för den delen , men men :)
Tackade nej till Guldfynd jobbet idag , känns nästan bra att tacka nej till ett jobb :P haha !

Lunchade med Farmor idag efter jobbet , sen åkte vi vidare till Nisses. Och lika bra att erkänna det , men hittade en klänning på nisses (OH LORD!)  men den var ju så söt så kunde inte åka utan den , fanns i två färger. Varken farmor eller jag kunde bestämma vilken jag skulle ha . Så köpte båda ! .. Hm ... Farmor betalade ena som en del av inflyttningspresent.

Sen fick jag min "turban" mössa hon stickade åt mig , OTROLIGT skön och tuff .. Very nice :)

Blev Mcdonalds idag till middag .. Orkade inte laga mat , Träffade fredde idag också, det var riktigt kul ! Bra tag sen, fjanten ;) Så han följde med upp till lägenheten ett tag innan han åkte hem till 08 :)



MINA TVÅ ÄNGLAR ! SAKNAR <3






SES SNART !! <3

Börjar bli trött på att vara mig just nu..

Höll på bli flintis igår och nu smällde det till i nacken igen , så är helt låst.
Så har inget humör att skriva ngt just nu ..








IDIOT !!



PÅMINN MIG HUR KORKAD JAG EGENTLIGEN ÄR !!!
SUCK !!







P.s bilden har ingeting att göra med mitt dåliga humör ;)

Lite solsken i livet bara :)
Tack !

Gröna kök.

Var på interjuv idag, PINSAM som jag är ,gick jag först in på fel ställe :P Skämde ut mig totalt. Hm .. haha ! Kan skratta efter det såhär men annars just då ville jag bara gå under.

DIALOGEN:
-Hej, söker Anders.
-Anders?
-Ja , ska på arbetsinterjuv?
-Här?
-Ja?!   :S
-Nej , vem har skickat dig?
-Skojar du med mig?
-Nej?
-JÄVLAR !
Båda: Haha !


Men kändes väl okej efter jag varit på Interjuvn, men får väl se på fredag om dom hör av sig eller inte :)
Tyckte om omgivningen iallafall, kändes väldigt avslappant och härligt .. Lugnt och fint :) Och Anders var en riktigt härlig kille ... :) Så håller tummarna , men 70 andra sökande hittills.....

Håller på laga mat nu , baconröra och pasta .. Mums !




Som sagt , pinsam .. ;)


Kjell´s & Company

En ros till grabben/karln på kjell´s & Company som hjälpte mig och hitta rätt kabel så jag kan äntligen ladda min kamera igen! TACK !


Nyss gjort klart min "nya" blogg , fint utseende nu .. Jippi ; )
Slipper man skämmas så mkt , haha !

Gjorde ett riktigt kap idag på Gina Tricot, bara 149kr.




Kanske en aningens barnförbjudet kort, men men låt gå ;)
25 gäller det !!



Okej , orkar inte skriva så mkt mer idag. Tog musten ur en att förklara och försöka visa för jocke hur jag vill ha det .. Haha !  Men bra vart de , tack. (Fast gjorde mkt själv måste jag bara påpeka)



Wish me luck, ska på interjuv imorgon!


Fifa09

Har precis käkat wok med Anton och Jocke .. Väldigt gott, men fick inte i mig så mkt för vi åt våfflor för två timmar sen :)
Har satt upp alla fyra "LACK" hyllorna i sovrummet, blev helt underbart kanon och shoppat lite extra som alltid när man är där. Och imorgon ska vi nog dit igen .. Hm , mitt fel ;)

Jocke och Anton har spelat Fifa09 dom senaste timmarna ... De tycker dom är väldigt kul ;) Men har tvingat dom att jag vill spela buzz snart , sen blir det Guitar Hero för Anton har aldrig lagt vantarna på de , SUCK !!
Anton blir nog kvar här inatt , för alla har druckit .. Hm .. konstigt .. ;)

aja , vet inte riktigt vad jag ska skriva idag .. 

Take care !




Ser inte riktigt ut såhär längre, lite smått och gott runt..
Men snart blir det en till ! :D


Ska du ut och resa lr?

Haha , satt på bussen idag med en väldigt översocial tjej som pratade lite när vi väntade.
Sen när  vi satte oss på bussen så kommer det en kille kom släppande med en gigantisk resväska och välte allt i sin vägg. Och hon satt i mobilen ,  helt plötslig bara halvt skrek ut : Hörru ,ska du ut och resa eller?
Haha , måste vara där men hans min, nä allt var så komiskt.

Gjorde inte många svängar på jobbet idag , men kom på att jag glömde också att ta bort "NYHETER" vilket jag gör direkt på tisdag om ingen annan hunnit före. GE TUSAN I , vill pilla ;) haha !
Sandra, "the girl next door" var förbi. Gud va fin hon var i sin "tillfälliga" stil .. Very nice , keep it!

Var på ikea och köpte en hylla som ska upp direkt imorgon , sen blir det våfflor till lunch med Micke,titti och Anton :) MUMS !
Hittade också en Zink hink, ANNICA ! :D  Inte på plantagen där var de tomt, men på ikea ! Så den fixar jag på måndag EFTER MIN ARBETSINTERJUV på Thors kök ! :) Det blir skoj  !







Pappa, håller tummarna för dig <3
Du&Jag ! :)




Carpe Diem

"Hellre sårad av sanningen än lycklig av en lögn"


Hälsokraft

Today jobbade jag på Hälsokraft med Pia. Båda hade "riktigt" arbetarinsikt idag . Min lediga dag egentligen och Pia bara allmänt trött. Hm , vad tror ni själva? Haha ! :D
Men kul är de att jobba där i allafall. Men tråkigt är de bara att de inte finns så mkt att göra om som om jag är på skokanonen. Där kan jag riva runt på avdelningarna. Har ju ett lager speciellt jag vill göra ett EXTREME MAKE OVER projekt på , men blir sista dagen där ; ) hihi!
Gick på stan på lunchen och gjort världens miss men de ändrar vi på.
Först så regnade det hav ute , mötte jocke sen gick vi in på Bikbok. Köpte en söt enkel t-shirt men när jag tittade närmare när jag kom till jobbet (orkade inte testa den innan, var så billig ändå) så framsidan som jag trodde var baksidan . Men det är ingen skilland vid halsen eller så, så tänker ha den bakochfram :P

Sitter just nu i sängen , käkar grillad kyckling, ris och sötsur sås. MUMS ! Och glor på Grey´s anatomy.

P.s Menar ingen illa nu om mina underbara kunder. Men det var en som ville ha ett piller att gå ner i vikt med. Men ville inte ändra kostvanor och hatade att motionera? Behöver jag säga mer?
Och en annan ville ha ett piller för att få upp konditionen, behöver jag säga mer där med?





SAKNAR DENNA KVÄLL <3 roligaste i mitt liv. Tyvärr den tjejen jag upplevde den med är inte kvar i mitt liv. Men fan va roligt vi hade. Kanske lite för mkt av de goda i blodet med? Haha ! Trappen var inte ett bra val.



RSS 2.0