allra sista dagen ..

Nu har jag slutat på Skokanonen, skönt på ett visst sätt och tråkigt på ett annat.
Kommer saknar er <3
Får se , har kanske ett jobb på G så länge jag väntar på Hälsokraft  : ) waiting morsan ; )
Återså att se på måndag ..

Innan jobbet idag var jag och handla med ankan, hämtade hennes mor som kom från happis och sedan färgaade håret på tanten ( ankan alltså ) OCH bakade en tuppkaka som jag bjöd på jobbet ! :)
Fick en jätte fin orkide av Christine idag, TACK!


Nyss mosat i mig massa tacos , riktigt gott men blir ju så fruktansvärt mätt! Puh ! ..
Så nu har jag satt på mig mjukisdressen, fårskinnstofflorna på,ett stort glas vin i handen och bäddat ner  mig i soffan .. Otroligt nice : ) !

Imorgon får ingen väcka mig , ska stänga av ljudet på mobilen.. Nästan så man ska dra ut kontakten på hem telefonen och sätta häftstift på ringklockan ; ) haha!
Ska sova och sova.. LÄNGE sen man var ledig en lördag , åh !

Fick inbjudan till julbord den 6dec med Ryds, härligt gäng så kommer bli hur kul som helst! 

Naj, nu behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte skrivit ngt alls idag ..


Hoho !



 


Tyckte min otroligt härliga gammelmormor skulle få vara med idag , en av dom mysigaste människorna som finns. Och humorn är bäst! Så söt ! Riktigt fräshing för att vara 93 år ! De ni ;)
 


Kommentarer
Postat av: Tine

Sköt blomman ordentligt,haha och sköt om dig själv oxå, Annika och jag saknade dig på jobbet idag, tycker det känns konstigt att du slutat.Vem ska komma med nya ideér!!??Kram

2008-11-01 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0