Stor thailändsk lykta! Tyvärr trasig så do...

img_1645 (MMS)

Stor thailändsk lykta! Tyvärr trasig så dom får skicka en ny..


Klockan är 10.10.. Jag har hunnit städa he...

Klockan är 10.10.. Jag har hunnit städa hemma, kört en tvättmaskin, två diskmaskiner.. Bakat tårta, duschat, fixat iordning mig och ätit frukost! Hunnit mkt kan man säga!


GRATTIS PÅ 46ÅRS DAGEN!!

img_0702 (MMS)

GRATTIS PÅ 46ÅRS DAGEN!!


Ligger i sängen och väntar på att jag ska ...

img_1358 (MMS)

Ligger i sängen och väntar på att jag ska orka gå upp i kylan ... Börjar bli kallt här hemma !  Tänkte slänga in denna fina bild på kantarell hunden Wilma! :) Kanske blir lite kantarelljakt i helgen. Nä, upp och hälla i mig några kanor kaffe, lika bra att börja vänja mig att försöka bli morgonpigg!  See you!


110830


Skepp O´hoj!

Nu var det ett tag sen .. Inte haft mkt att skriva om. Har egentligen inte så mkt just nu heller men vi kör på.

Nyss haft personalmöte. Pratat lite om tider,nya butiken och öppningen. Jag har fått huvudansvaret för skyltningar i båda butikerna, YEEAY! :D Det jag tycker mest om .. Sen har jag även fått en "assistent" underbara Emma..
Hon och jag kommer ha så jäkla kul med att skylta om tror jag! :)

Köpte som sagt Sheer Cover idag, otroligt nöjd med detta.. Äntligen ett bra smink som täcker men ser naturligt ut. Och det bästa, känns inte att man är sminkad.

Längtar som en tok till fredag men först så är det Mammas födelsedag imorgon. Ska städa Rörverket också ..
Torsdag ska jag se och testa klänningen för första gången.. Är så nervös att det känns som om jag ska kräkas varje gång jag tänker på det .. Har ju inte sett klänningen innan jag beställde och när man får beställa alla färgkulörer själv ,pärlor,spets med mera är det svårt att veta hur det ser ut i verkligheten ..

Hade ju Liam Lördag-Söndag också. Han var en ängel .. Super mysigt ! :)

Ses sen !

Nyss testat sheer cover sminkpaketet vi fi...

img_7078 (MMS)

Nyss testat sheer cover sminkpaketet vi fick in på Hälsokraft idag! SUPER!!! :D skit nöjd! :) lite klurigt att blanda själv men man lär nog sig med tiden! Magda tipsade mig om mineralsmink som ska vara så bra. Och mineralsmink var helt amazing!!


Idag är ingen vanlig dag, för idag är det ...

img_6203 (MMS)

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Ellis 4års dag! <3


110825


Har haft en urmysig lugn dag på stan med Mickan .. Köpte ett par tights och en Bh till klänningen.
Blev inget mer, hittade massor men måste spara! :)

Efter stan så åkte jag hem till Rörverket och städade medans Jocke handlade lite till kvällen.
Hämtade även resesängen till Liam så vi har den klar här när han kommer ..  :)

Har inte så mkt mer att skriva just nu .. helt slut ..


110824



Go Kväll ! :)


Ska upp tidigt imorgon, ska städa Rörverket innan Zonterapin. För ska träffa Mickan & Liam på stan efter det.
Ska kika lite underkläder till mig, kläder till Mickan & Liam .. Blir nog väldigt trevligt ..
Fredag jobbar jag mellan 9-18. Efter det ska jag hem till Jenny .. Men har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra. Nille har erbjudit att skjusa hem efter besöket hos dom så Jenny och jag kan dricka lite vin ihop.
Men ska köra tidigt dagen efter och vill gärna kunna hämta Jocke på fredagskvällen .. Även om han är på jobbet som är nära hemma så vill jag inte att han ska gå. Så funderar på att hålla mig till cola.

Vet inte hur jag ska gå nästa vecka att gå fort ..Har en del inbokat men längtar så mycket efter att träffa mina underbara släktningar på helgen.
Ska iallafall ha personalmöte och åka till Stockholm för att testa klänningen.


HejHopp!

110824



Vad har inträffat under min ensamma dag idag ?

Inte mkt alls .. Tvättat ur tvättkorgen helt och hållet ..
INTE orkat städa golven ännu .. Vet inte när det kommer att ske, imorgon kväll kanske.
Bakat maränger som inte gick så bra.. Måste nog ha vinäger iallafall ..
Innan ugnen var dom super fina, rosa och fluffiga,spritsiga .. Men sen vart det platta pannkakor.

Men chokladmuffins blev det och i ugnen står en chokladkaka som är i glutenform ..
Jag är inte en hejare på baka och blir lätt ivrig och slarvig så det kan bli mkt fel ..
Men ännu nervösare blir man när man baka glutenfritt .. Tänk om man gör fel, då går det ut över någons hälsa .. Men tror jag gjort allt rätt, ska bara på med glasyr och strössel när det är klart.

Blev ju surströmmingspremiär igår för min del .. Vi var ute på Dåwö med Inga,Magda,Affe,Amme,Karin och Mamma .. Väldigt trevligt och det gick bättre än förväntat.. Kände inte doften så mkt för Inga hade förberett allt väldigt bra .. Tyckte de var ganska bra .. Kan absolut äta det igen! :)


Vi ses!

Nyss premiär ätit surströmming! Helt okej ...

img_5940 (MMS)

Nyss premiär ätit surströmming! Helt okej ! Förstår inte varför folk gnäller.. Doften försvinner ju, man ska alltid pröva! Men kan förstå varför många inte äter... Samlas de ca 30 flugor runt en så borde de vara en varningssignal !


110823

Skepp O´hoj !

Morgonen bestod utav städning på Rörverket .. Gick ganska segt idag , gjorde massa på datan emellan allt. Men tillslut så vart det skinande rent.. Var tillochmed lite extra snäll och bäddade klart sängen ;) Mamma hade kommit halvägs med det. Men inte så konstigt, hon har MYCKET i huvudet nu .. Önskar jag kunde hjälpa till med något för just nu har jag tid över .. Men finns inte så mkt jag kan göra.

Efter det så åkte jag hem .. Här har jag städat ur badrumskåpet och fixat lite .. Ska ta tag i golven snart, men blev lite lat efter lunchen..
For nyss iväg och hämtade upp klänningarna till tjejerna. Dom var helt fantastiska, hoppas dom också tycker det och att dom passar bra.. Färgen är otrolig!

Vad är det man längtar till just nu då, den närmaste tiden:

Crisse & Ankan 25års kalas, då jag också ska vara barnvakt åt LIAM .. Wiiie :D
Kräftskivan i Fredriksdal, LÄNGTAR som en tok! Saknar dom enormt mkt.
ÖPPNING av nya butiken, plus att då har jag äntligen mitt heltidsjobb! :D
Tjejkväll den 8 oktober, massa gott att dricka,äta och bara fnitter ! :D



Bilder från helgens bus!

Klicka på bilderna så blir dom större..


Efter massagen ..

Målning i källaren ..

Kreativa flickor längs bordet ..

 Hihi ..

 Tavlorna ..

 Dags för 5 kamp ..

 Luftgevär ..

 Bra jobbat, Christine !

 Något typ av blåsrör !

 Bettan & Emma

 Hästsko

 Och nu blev det dags för .....

 Pilbåge !

 Pia

 Yxkasting. MINST sagt läskigt ! Sen fick jag reda på att min underbara vän Mickan har tävlat i detta, hon är en riktigt superkvinna !

 KOM IGEN EMMA!

 Bettan tar i för kung och fosterland!

 Pia koncentrerar sig .. Resten av gänger överlevde dock in yxkastningen .. Haha , jodå det är bara så många bilder så får bara välja ut några lite snabbt ..

 Grillning i det mysiga tältet.

 Badtunnan, supermysigt. Av respekt så tänker jag inte lägga ut några bilder när vi sitter i badtunnan .. Jag själv skulle inte tycka det är så roligt att bli utlagd i bikini bara sådär ..
Men ni förstår nog hur härligt det var att sitta när i solnedgången och alla tjejer fick plats trots att vi var så många, det var ju super bra ! Tråkigt om någon fick stå brevid ..

Solnedgången ..

Fru stolt Norling 11-11-11

img_6567 (MMS)

Fru stolt Norling 11-11-11


110822



GRATTIS TILL MICKAN OCH TILL BRORSAN PÅ ERA 25ÅRS DAGAR !! <3


Halloj ! :)

Har försökt letat på kamera sladden men den har inte velat blivit hittad ännu .. Vill lägga upp lite bilder från helgen ..

Jag trodde ju att det skulle bli en vanlig jobbarhelg och sedan avsluta kvällen med en kräftskiva.
Men CHOCK blev det för mig när Christine,Pia,Titti D,Siv,Emma,Bettan och Sara klev in i butiken ..
JAG FICK EN MÖHIPPA!
Och helt ärligt, av personer jag inte trodde jag skulle få en med, vilket var ännu häftigare :D
Fick sätta på mig en snorkel där det stod FRU NORLING 11-11-11 och sen blev jag ledd bort till Stadshotellet där jag fick 60min massage .. Åh, så härligt det va!

Efter det så gick vi ner i källaren på Siv´s jobb där vi målade tavlor, hur mysigt som helst .. Käkade även lunch där och drack lite god dryck ..
När klockan blev tre hämtade vi upp mamma och vi for till nästa plats vilket blev Björnön ..
Fem kamp blev det där.. Pilbåge,Luftgevär,"Luftblås nånting",hästskokastning och yxkastning..
Riktigt roligt, jag älskar sånt där :D

Det blev grillning inuti ett giganstisk tält, typ indiantält .. URMYSIGT!!

Bastu och badtunna väntade nere vid mälaren .. Solnedgången var super fin ..

Tack alla, jag hade en fantastisk dag!
U N D E R B A R T !
Älskar er allihopa!


Pumpade upp madrass åt brorsan.. Katterna ...

img_3365 (MMS)

Pumpade upp madrass åt brorsan.. Katterna börjar busa på en gång,självklart! Sen ser sid väldigt skum ut med nosen i madrassen ... Då har dom punkterat skiten! Ut i regnstormen, tar bilen till rörverket.. Hämtar lagningskit. Kommer hem genomblöt och hittar inte de jävla hålet.. Men jag är inte bitter... Inte alls...


110819


Jag/ vi har längtat länge efter den dagen vi känner att vi har tid,råd och plats att skaffa barn.
Den dagen är alldeles snart här .. För varje dag som går blir längtan bara starkare och starkare ..
Vi pratar mkt om det och funderar på hur det kommer bli .. Och hur det kommer att gå, det kan ju ta månader/år innan vi lyckas .. Och när vi väl lyckas förändras våra liv totalt för all framtid. Men vi är redo ..
Ska bara vänta tills jag börjat jobba och till Bröllopet har varit ..
Men alldeles snart får vi det vi har väntat så länge på !

Igår träffade jag Magda, hon kom först hit och kikade på lägenheten .. Efter det for vi ut till Åsby, jag shoppade en present till Mickan och vi käkade även lunch i deras mysiga fik.. Efter det hälsade vi på Farmor och Smoothie :)

Idag har jag lekt med Mickan,Liam,Jenny och Minna .. Tyckte det var himmlans mysigt ..  :) Oftast är det Jenny och jag, Mickan och jag eller Mickan och Jenny som umgås. Vi kan ju faktiskt ses ihop alla också, så gjorde det idag och hade väldigt trevligt.
Jenny hade bakat otroligt goda kladdkakemuffins, ÅH ! MUMS ! :D Måste göra såna ! ..

Nu på kvällen är Brorsan här .. Vi har ätit fläskfile med mozarella och och salami i  ... Mumsigt värre. Dom ska fjanta sig med dataspel ikväll .. Jag glor på "Vi ska ha barn" på TLC , ska sedan ut i stormen och hämta våran uppblåsbara madrass för att fixa iordning åt brorsan .. Lär nog somna ganska tidigt, är jätte trött och ska upp och jobba ... :D

Hörs sen !

Tycker om varandra ibland...

img_4357 (MMS)

Tycker om varandra ibland...


Han är ju så cool

img_9062 (MMS)

Han är ju så cool


Trötta grabbar

img_1966 (MMS)

Trötta grabbar


Från köket

img_4740 (MMS)

Från köket


Sid tycker om korgarna på tvättmaskinen .

img_1477 (MMS)

Sid tycker om korgarna på tvättmaskinen .


110816



Halloj igen !

Städning på Rörverket tidigare idag, sen hem och fixade massor. Legat efter med lite allt möjligt här hemma, varit så lat ..
Jocke och jag drog till Ikea efter att han slutade på jobbet. Köpte ett nytt duschdraperi, duschstång och en Antonious bänkskiva till tvättmaskinen/torktumlaren.
Blev riktigt bra ... Vet inte HUR många gånger vi har gjort om badrummet men inte så konstigt. Så jäkla dåligt planerat att det inte går att bli nöjd.
Hittade även klädhängare i metall som vi ska sätta upp sedan .. Eftersom vi behöver kunna hänga tvätt någon annanstans istället för inne i x-rummet ..

Sen vill jag bara meddela att våran hemtelefon funkar igen!

110816



Toalettens fond vägg tidigare:

 Blev inte riktigt som tänkt ..




Nu:



Lite mer harmoniskt och spa känsla ..
Skulle varit en hylla på väggen men gipsväggen orkade inte ..


110816

Skepp O´hoj!

Ska alldeles strax åka ner till jobbet och fixa klart badrummet ..
Målade och fixade nästan hela dagen igår .. STOR skillnad.
Idag blir det uppsättning utav hylla och lite dekorationer m.m.

Blev en ganska fullbokad vecka trots allt .. Trodde jag skulle ta de lugnt men icke.
Nästa vecka blir betydligt lugnare .. Ska försöka boka upp så mycket och kanske ta dagen som den kommer.
Ska umgås massa med Mickan, fast de vet hon nog inte .. Haha ! :D

Hade först tänkt att kanske åka en sväng till Riddarhyttan men det blev ju som sagt mkt denna vecka plus att det är inte så fint väder ...

nej , nu blir det lite kaffe sen iväg !


OM 110813


Hallojsan!

Kidnappningen gick ju galant, det var en fantastisk dag och vi hade så jäkla kul ! :D Tänk om man kunde ha så varje helg :)
Strålande sol och glatt humör.

Ribb båten var hur cool som helst att åka med, när vi åkte hem från Strand så kom Havsörnen. Christer körde efter den och vi flög runt där bland vågorna. Men sista vågen, jäklar ! Hela båten lyfte och vi flög framåt ca 15meter.. Helt galet, när vi landade kom vi lite snett, trodde vi skulle slå runt men de gick bra. Grabbarna har nog koll på vad dom gör.



Paintballen var så grymt kul, jag var livrädd först att de skulle göra ont. Men oj oj oj va kul vi hade.
Det var Robin,Jonas,Pappa och jag i ett lag och Jocke,Roger,Mamma och Crisse i det andra. Alla gick all in och kastade sig runt bland lera och tallkottar.
Skulle kunna spela en hel dag! :D
Måste spela igen, haha det var så bra !
Har fruktansvärt ont nu efter men värt allt.
Bästa var nog när pappas byxor gick sönder .. Haha !



Kvällen vart de grillning med hela gänget, kubb och party till runt tre på natten.
Bettan och kenta kom och grillade med oss också, det uppskattades stort av alla.

TACK SÅ MKT ALLIHOPA !!



Kollar om gräset är grönare på andra sidan...

img_5443 (MMS)

Kollar om gräset är grönare på andra sidan... De va de inte!


Bollar

Han spelar som Zlatan med mina plommon


Nästa tjuv

Sid på jakt, tar med sig plommonet och?


Plommontjuven ..

Plommon var ju riktigt kul


Ellis ..

Jag får leta plommon hela kvällen...


Han är kidnappad!!

img_0218 (MMS)

Han är kidnappad!!


110811


Bonjour!

Tog en morgonpromenad kvart över sju imorse, tro det eller ej. Vaknade och kunde inte somna om, skulle ändå bort till Mamma sen och städa så jag promenerade bort dit istället.
Sjung på vägen och pratade även med brorsan .. Härligt ! :) Lite kallt bara ..

Våran gamla lägenhet är ute på Hemnet, men dom har bara två nya bilder, RESTEN av ALLA bilder är från våra saker. Får man göra så? Blev faktiskt sur .. Hur kan man använda bilder på våra möbler,dekorationer och ägodelar till att sälja för någon annan? OCH JAG SOM SLET MED STÄDNINGEN FÖR DOM BILDERNA! .... ARG !!!
Vilken chock för dom som ska kolla när dom inser att det är inte alls som på bilderna. Sen har dom tagit en av våra bilder på vardagsrummet, där man ser vita gardiner och fina blomkrukor m.m i fönstret sen en bild till fast med hans saker (nytapetserad vägg eftersom våran mäklare hällde ut stearin på den) och där är det oranga gardiner och inga blomkrukor alls... Känns väldigt oproffsigt!


Kom lite tidigt till jobbet,
Smaskade i mig en otroligt god mjukglass med kola sås med Mamma på jobbet.. Kolasåsen var alldeles varm, MUMS!


Mamma och jag handlade ihop på CityGross idag också, ingen av oss hade lust att handla själva så vi tog sällskap. Blev lite grann iallafall.

När jag kom hem hjälpte Jocke och jag varandra att hitta vad vi ska ha på oss imorgon .. Svårt men tror jag hittat något godkänt ...

Nu väntar soffan!

Hm.. Morgonpromenad

img_9663 (MMS)

Hm.. Morgonpromenad


110810




Tack Mickan för att du har fixat denna fantastiska kille till oss ..
Han kommer vara helt underbar på bröllopet ! :D

Du också ! Men de vet du redan ..



PETER !! DU SKA FÅ EN CYKLOP AV MIG !!

110810



Tvättmaskinen går på full varv och jag sitter och andas i soffan med en härlig kopp latte.
Har nyss städat lilla rummet, återigen.. Gjorde de för ett tag sen men sen släppte jag in mitt hjärta dit och det blev kaos igen. Han har lovat att han ska göra de men han har varit så trött efter jobbet nu så tänkte vara snäll att hjälpa han med det.
Men vi måste snarast ta tag i förrådet, åka till återbruket och fixa iordning.. Så de blir fint i förrådet, för just nu kan vi inte ens gå där. Skulle vilja organisera upp efter verktug, camping, renoveringsaker m.m.
Vill även fixa ett nytt duschdraperi, vårat gamla gick stången sönder .. Så nu skvätter det vatten överallt. Helst av allt skulle jag vilja kakla men tror aldrig att vi kommer ha råd med de .. Man vet aldrig, men just nu känns det inte så det och innan vi blir fler i familjen så måste vi fixa iordning med en bänk ovanför tvättmaskinen och torktumlaren och en glasvägg eller något liknande där inne .. För vi måste kunna hänga tvätten där i taket ovanför tvättmaskinen för annars kommer Sid och äter på det ..

Nu ska jag åka alldeles strax till Jocke, köra han till frisören och sedan ska vi hälsa på Conny.  :)

Hem och äta och slänga in en tvättmaskin till ..

Märks att det är begravning snart, får bara mer och mer ont i magen och sover oroligt. Ska blir skönt när det är över.


110809


Skepp O´hoj! :)

Morgonen startade tidigt, trots sen sängsgång igår. Fastnade på mitt zatzyspelande på mobilen.
Åkte hem till Rörverket och gjorde veckans första städning. Ska snart käka lunch med tanten sen hem och snabb fixa lite där, tvätt och så.
På eftermiddagen ska jag hälsa på Lisa,Hugo och Malva en stund. :)

Sen blir det väl inte så mkt mer än att bestämma vad man ska tillaga för mat. Funderar på falukorv i sweet chillisås med paprikastavar och purjolök ... Och lite sallad till det. Mums ! :D

Imorgon är det jobb igen, 9-14 .. Torsdag 14-18 sen är det lugnt på ett litet tag. Men det gör inte så mkt för snart börjar jag jobba som en tok istället :D   Kan inte längta mer !

Måste bestämma mig vad jag ska ha på mig på Farfars begravning också. Svårt alltid det där .. Men något fint hittar jag nog i garderoben.
Skönt när det är över så man kan försöka gå vidare, hatar begravningar..
Har ändå haft tur, första begravningen var jag 21 år .. följt av tyvärr 3 st på rad. Men har klarat mig långt ändå.

Ses senare!

110808


Vaknade ganska tidigt, så tog en dusch och efter det städade jag lite grann ..
Skönt att hålla undan, men våra golv är så dammiga men jag har inte orkat än. Möjligtvis imorgon ;P

Sen fick jag ett suprise besök av Jenny och Minna. Väldigt trevligt, vi hann iallafall med lite tjejsnack och kaffe. Sen tog vi bussen ihop ..
Jobbade mellan 14-18, fruktansvärt varmt men överlevde ..

Hem och åt urgoda fiskpinnar med sallad och remoulnadsås. Idag börjar vi med våran "andra kost" igen. Funkade bra sist så. Endast kött och sallad. Eller ja ,va vi nu äter men absolut ingen pasta,potatis eller ris. Fast man får fuska ibland ;)


Vet ni vad?

Idag är det 3 månader, 3 dagar kvar tills vi gifter oss.
Och 3 månader, 3 dagar kvar tills vi kan börja försöka få en bebis ! :D

WOOHOOOW ! :D


Mjölktjuv!!!

img_6598 (MMS)

Mjölktjuv!!!


Ellis har varit supermysig hela dagen!

img_6133 (MMS)

Ellis har varit supermysig hela dagen!


110807


God kväll eller God morgon beror på hur man ser på det .. Nyss vaknat efter en härlig lur i soffan ! :)

Vi har haft fullt upp .. Åkte till Farmor vid lunch och fikade, hälsade på Smoothie. Det regnade som tusan!

Efter det åkte vi och köpte två fina Orkideér med krukor.. (Krukorna var gudomliga. Ska köpa likadana hit, ser ut som gamla murbrukskrukor eller hur tusan jag sa säga .. Vita spräckliga, tänker på Grekland när jag ser dom.)
Jockes Farmor fyller nämligen 66år idag :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Så vi åkte dit och själva presenten stod på kortet. I vår ska vi bjuda med henne på en kryssning och äta massa god mat. Vi tänkte att de är bättre att göra de på våren än hösten. Hösten så blåser det så mkt och regnar..
Tror det kommer bli jättekul ! :D

Vad har vi annars gjort i veckan?

Jag har jobbat hela veckan, förutom Onsdag/Söndag.
Mamma och jag var till Åsby på onsdagen och hade det väldigt trevligt.
Fredags tog vi det bara lugnt på kvällen,Anton och Emelie kikade förbi så vi tittade på film.

Lördag, efter jobbet kom Mickan,Mattias och Liam (Familjen Gidmo) .. Jag hade bakat rabarber/hallonpaj .. Hallon var från Conny och Gunillas stuga, super smarriga och rabarberna från mamma trädgård. Har ett helt lass av de i frysen, för de är ju så gott!
Efter de var brorsan här och käkade massa gott och så spelade vi spel till vi hämtade Ankan på stationen vid ett på natten.
Jag ska aldrig mer vara nykter när dom är onyktra .. Dom två galningarna tacklar man bättre i samma tillstånd ;)

Veckan som kommer är fullt upp som vanligt..

Måndag: Jobb
Tisdag: Ledig, först tänkte jag följa med Familjen Gidmo till Parken Zoo men får spara slantarna istället.
Onsdag:Jobb
Torsdag:Jobb
Fredag: Farfars begravning

Citronträdet är lite segare!

img_4020 (MMS)

Citronträdet är lite segare!


Mandarin träder växer i full fart! Kanske ...

img_2478 (MMS)

Mandarin träder växer i full fart! Kanske tillochmed kan få blommor nästa år.


Dagens pyssel ! :) till våra askar.

img_5468 (MMS)

Dagens pyssel ! :) till våra askar.


Och lite leksaker

img_7915 (MMS)

Och lite leksaker


Jocke och jag bestämde oss för att köpa en...

img_6661 (MMS)

Jocke och jag bestämde oss för att köpa en babystol. Många av våra vänner har småbarn just nu och många brukar vara här så vi köpte en sådan. Billig och bra, vi lär ju behöva en sen när vi skaffar barn också!


Läkare utan gränser!




Skänkte nyss 50:- plus att jag blev månadsgivare för 30:- i månaden.
Så skippa den där extra godispåsen eller drickan och gör det du med !

30:- per månad.

Skicka sms med texten: MÅNAD till 72970

Eller engångsumma 50:-
Skicka då sms med texten: TIMME till 72970


SMS-inlägg

img_1793 (MMS)


Pappas dataskärm.. Få se om han får en cho...

img_0352 (MMS)

Pappas dataskärm.. Få se om han får en chock !


En till helt okej med ljuset i hörnet

img_4430 (MMS)

En till helt okej med ljuset i hörnet


Lyckades få till två bra bilder ..

img_5898 (MMS)

Lyckades få till två bra bilder ..


SMS-inlägg

img_6934 (MMS)


Var är katterna?  Igår då.. Tog tag i askv...

img_9874 (MMS)

Var är katterna?  Igår då.. Tog tag i askvikandet så det var ur världen.. Så vek 70 askar igår.. Efter 35 st behövde man inte ens se va man gjorde .. Så snackade med nördarna samtidigt. Blivit erbjuden massa hjälp av alla men tänkte de är så långt kvar så man kan köra en kväll då och då... Jocke ska hjälpa lite också har han sagt :)  Kvart i fyra inatt gav dom upp spelandet så får se hur länge dom tröttmössorna sover. Själv ska jag iväg till båten nu och fixa med mattan, till rörverket och städa. Sen är de Hälsokraft ! :)


110801

 


 Jag fick agera grillmästare idag medans grabbarna satte ihop datorer och grejs inför deras nördkväll.
Elgrillen är faktiskt riktigt bra .. Även om det blir stekt och inte grillat så är det själva känslan utomhus som gör mkt sen blir det superfina ränder :D


Ellis myste till rejält i köket ..



Sötnosen



Sid blev avis och tyckte han skulle ligga där istället ..


Mammas fina blommor

110801


God eftermiddag ! :)

Det blev jobb mellan 9-14 , efter inhandlades det lite till kylen på CityGross och Systembolaget. :)
Ikväll blir det egengjorda hamburgare .. Crisse och Jocke ska ju "nörda" sig och lana ikväll/natt.
Så jag tog tag i dammning,dammsugaren och moppen. Så nu skiner golven ..

Har inte så mkt kul att skriva idag .. 
Kanske blir mera senare ..


RSS 2.0