110811


Bonjour!

Tog en morgonpromenad kvart över sju imorse, tro det eller ej. Vaknade och kunde inte somna om, skulle ändå bort till Mamma sen och städa så jag promenerade bort dit istället.
Sjung på vägen och pratade även med brorsan .. Härligt ! :) Lite kallt bara ..

Våran gamla lägenhet är ute på Hemnet, men dom har bara två nya bilder, RESTEN av ALLA bilder är från våra saker. Får man göra så? Blev faktiskt sur .. Hur kan man använda bilder på våra möbler,dekorationer och ägodelar till att sälja för någon annan? OCH JAG SOM SLET MED STÄDNINGEN FÖR DOM BILDERNA! .... ARG !!!
Vilken chock för dom som ska kolla när dom inser att det är inte alls som på bilderna. Sen har dom tagit en av våra bilder på vardagsrummet, där man ser vita gardiner och fina blomkrukor m.m i fönstret sen en bild till fast med hans saker (nytapetserad vägg eftersom våran mäklare hällde ut stearin på den) och där är det oranga gardiner och inga blomkrukor alls... Känns väldigt oproffsigt!


Kom lite tidigt till jobbet,
Smaskade i mig en otroligt god mjukglass med kola sås med Mamma på jobbet.. Kolasåsen var alldeles varm, MUMS!


Mamma och jag handlade ihop på CityGross idag också, ingen av oss hade lust att handla själva så vi tog sällskap. Blev lite grann iallafall.

När jag kom hem hjälpte Jocke och jag varandra att hitta vad vi ska ha på oss imorgon .. Svårt men tror jag hittat något godkänt ...

Nu väntar soffan!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Mycket fräckt gjort att använda era bilder. Detta skulle jag kommentera till mäklaren, att dom får ta bort dessa bilder. Hoppas allt är bra med er. Här har vi det jätte skönt.

Kram

2011-08-14 @ 12:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0