Hälsokraft

Today jobbade jag på Hälsokraft med Pia. Båda hade "riktigt" arbetarinsikt idag . Min lediga dag egentligen och Pia bara allmänt trött. Hm , vad tror ni själva? Haha ! :D
Men kul är de att jobba där i allafall. Men tråkigt är de bara att de inte finns så mkt att göra om som om jag är på skokanonen. Där kan jag riva runt på avdelningarna. Har ju ett lager speciellt jag vill göra ett EXTREME MAKE OVER projekt på , men blir sista dagen där ; ) hihi!
Gick på stan på lunchen och gjort världens miss men de ändrar vi på.
Först så regnade det hav ute , mötte jocke sen gick vi in på Bikbok. Köpte en söt enkel t-shirt men när jag tittade närmare när jag kom till jobbet (orkade inte testa den innan, var så billig ändå) så framsidan som jag trodde var baksidan . Men det är ingen skilland vid halsen eller så, så tänker ha den bakochfram :P

Sitter just nu i sängen , käkar grillad kyckling, ris och sötsur sås. MUMS ! Och glor på Grey´s anatomy.

P.s Menar ingen illa nu om mina underbara kunder. Men det var en som ville ha ett piller att gå ner i vikt med. Men ville inte ändra kostvanor och hatade att motionera? Behöver jag säga mer?
Och en annan ville ha ett piller för att få upp konditionen, behöver jag säga mer där med?





SAKNAR DENNA KVÄLL <3 roligaste i mitt liv. Tyvärr den tjejen jag upplevde den med är inte kvar i mitt liv. Men fan va roligt vi hade. Kanske lite för mkt av de goda i blodet med? Haha ! Trappen var inte ett bra val.



Kommentarer
Postat av: mickis

Josefine, josefine. Min kära, numera 20åriga, bardomskompis. Jag tycker att vi bara säger att vi ska ses hela tiden men nu är det på tiden tycker jag med en fika snarast. Jag har ju mitt sista år nu att traggla med men jag hoppas på en fika med dig på mitt sista höstlov, kanske ever? Det är ju v.44 så om du inte har något annat för dig så kommer jag gärna på besök i din stad. Vi hörs :) / Mikaela

2008-10-01 @ 22:00:18
URL: http://mickisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0