Känslor.

Känsla nu på morgonen såhär:


Allmänt: TRÖTT !!
Sjuk: Lite smått förskyld , men trycker i mig piller ;)
Humör: Sisådär.
Hoppas på: Hoppas på mkt folk i butiken. (20%idag på barnskor)
Sugen på: Se på massa filmer ikväll.
Vill inte: Att dagen blir riktigt seg, som i måndags. 1 timme kändes som 3.
Vill krama: 3 personer, mamma för hon står ut med latmasken Jossan ;) Jocke för stödet igår och Magda för hon säger alltid fina saker !
Vill ha: Ett jobb , nu ! Ett besked om ngt. Kommer jag ha råd med min julgran?





Förlåt Magda , men denna bild är så härlig :D Haha, du bjuder alltid på dig själv!




Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja men hallå vilken tjusig bild! Ja nog ser man att jag är mammas dotter i alla fall.. finns hur mycket såna här bilder på min kära gamla mor i gömmorna hemma på Hammarbygatan, ha-ha! Bilden måste vara hemma hos Ormen va? Vi hörs till veckan, pinglan. Kram, M

2008-10-17 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0