Gröna kök.

Var på interjuv idag, PINSAM som jag är ,gick jag först in på fel ställe :P Skämde ut mig totalt. Hm .. haha ! Kan skratta efter det såhär men annars just då ville jag bara gå under.

DIALOGEN:
-Hej, söker Anders.
-Anders?
-Ja , ska på arbetsinterjuv?
-Här?
-Ja?!   :S
-Nej , vem har skickat dig?
-Skojar du med mig?
-Nej?
-JÄVLAR !
Båda: Haha !


Men kändes väl okej efter jag varit på Interjuvn, men får väl se på fredag om dom hör av sig eller inte :)
Tyckte om omgivningen iallafall, kändes väldigt avslappant och härligt .. Lugnt och fint :) Och Anders var en riktigt härlig kille ... :) Så håller tummarna , men 70 andra sökande hittills.....

Håller på laga mat nu , baconröra och pasta .. Mums !




Som sagt , pinsam .. ;)


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hihi, vad kul du e!!! Hoppas det går vägen för dig med jobbet!!



Kramizzzz

Annika

2008-10-06 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0