fallen angel.

Först vill jag ge en ängel till Annica.
Tack för du gjort min avdelning!
 BAMSE KRAM!






Sen ska jag vara helt ärlig.
Tror inte jag mår så värst bra längre ..
Får inget jobb, allt annat runt om kring strular.
Känns som inget mer kan bli så mkt värre om ingen dog så säga.
Jag har gråtit sen jag kom hem .. Vet knappt egentligen grundligande orsaken förutom dom ovanför.
Mått konstigt idag med , kanske panikångest?
Kall svettats hur mkt som helst, svimfärdig.
USCH!!!!!!!!
Det förstörde hela min mini weekend i GBG egentligen ..
Hade jättekul med pappa och så .. Men kunde ju själv mått bättre..

Aja , nu har de kommit ut . Men har egentligen ingen lust att prata om det lr att någon ska veta om de .. Men ja..


Tänker inte skriva något mer nu ..


Tack än en gång Annica!









Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ledsen jag blev när jag nyss läste detta, jossan.. Jag håller tummarna för att du snart hittar ett jobb du vill ha. Ser fram mot nästa vecka, om vi ska ses. Tänkte... kanske bio och äta någonting innan? Vi hörs om det. Sköt om dig, glöm aldrig bort att du är fantastisk jossan! Det glömmer i alla fall inte jag. kramar, Magdalena

2008-10-16 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0