Ska du ut och resa lr?

Haha , satt på bussen idag med en väldigt översocial tjej som pratade lite när vi väntade.
Sen när  vi satte oss på bussen så kommer det en kille kom släppande med en gigantisk resväska och välte allt i sin vägg. Och hon satt i mobilen ,  helt plötslig bara halvt skrek ut : Hörru ,ska du ut och resa eller?
Haha , måste vara där men hans min, nä allt var så komiskt.

Gjorde inte många svängar på jobbet idag , men kom på att jag glömde också att ta bort "NYHETER" vilket jag gör direkt på tisdag om ingen annan hunnit före. GE TUSAN I , vill pilla ;) haha !
Sandra, "the girl next door" var förbi. Gud va fin hon var i sin "tillfälliga" stil .. Very nice , keep it!

Var på ikea och köpte en hylla som ska upp direkt imorgon , sen blir det våfflor till lunch med Micke,titti och Anton :) MUMS !
Hittade också en Zink hink, ANNICA ! :D  Inte på plantagen där var de tomt, men på ikea ! Så den fixar jag på måndag EFTER MIN ARBETSINTERJUV på Thors kök ! :) Det blir skoj  !







Pappa, håller tummarna för dig <3
Du&Jag ! :)




Kommentarer
Postat av: Tine

Lovar ska låta bli "NYHETER" men hur kunde du glömma, haha, va det mitt fel. Värmer att du tyckte "dotera" såg bra ut, tycker jag med.love to Sandra

2008-10-03 @ 22:53:31
Postat av: Pappa

Tack !

2008-10-04 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0