Femte till åttonde December!

Fredagen den femte December:

Hade julmiddag med Hälsokraft. Underbart gott och härligt sällskap. Slutade med att vi spelade Alias. Mamma och jag åkte på storstryk ! Tragiskt.. Men det var en skön kväll!

Lördagen den sjätte December:

THE BIG NIGHT ;) Haha , riktigt roligt! Checkade in på hotellet vid fem. Gick till Nillo och Jenny och tog en liten "fördrink".
Sen kom cocker och anna och vi gick ner till Bishop. Där resten av sällskapet på ca 50 pers väntade!
Det var ett rejält uppduktar julbord och reglerna var ät och drink så mkt ni vill, ja tack!
Men det var en del som blev lite dåliga av julbordet .. Tyvärr, men för en del ordnade upp sig med ett litet besök på hotellrummet och tyvärr för Jenny blev hon liggande hela natten.
Träffade en gammal vän där , Johan från Hallstahammar. Han har nyss blivit pappa så var ju tvungen att prata lite med han ! Kul :)
Runt elva gick vi till Blå måne, lyckades flörta in oss på vip, nio st..haha ! ;) Fredda visade sin flörtiga sida för vakten!
Det var grymt mkt folk men också grymt kul, lite tråkigt att jag fick sån jäkla astma attack runt halv två .. Så jocke och jag gick ut och satte oss . Väntade en stund på dom andra men sen gick vi till hotellet.

Söndag den sjunde December:

Hotell frukosten var underbar, mums ! Så mkt att välja på och goda muffins :P
Fick sedan skjus hem av Nillo och Jenny och vi la oss i soffan och sov 2 timmar sen iväg på glöggkväll hos Cocker och Anna. Väldigt fint uppdukat och hur gott som helst men gröt,skinka och massor mer! De hade ni gjort bra !
Alla var väl ngt slitna men mat går ju alltid ner !

Måndag den åttonde December:

Nyss varit hos Malin i gesala och käkat lunch. Jag, lisa och lilla hugo åkte dit :) Sen började det snöa, mys !
Pratade om när vi tror Malin får sin andra bebis. Hon trodde de var på väg i natt när hon vaknade men inte.
Läkarna säger 1 januari. Men alla tror innan och att de blir en flicka till.
Jag tror 3 januari och att de blir en pojke.
Snart kommer Jocke hem, får se om vi orkar hitta på ngt. Handla lite måste vi iallafall. Ska nog städa lite med.



Glasen jag gjorde till fördrinken på fredagen med Hälsokraft. Frostade hjärtan !


Klänningen jag har klickat hem till Nyår, när Fredda,Lisa,Hugo,Jenny,Nillo,Jocke och jag ska ha tre rätters middag och massa raketer ;)


Kan inte lägga upp ngr bilder från julbordet för hittar inte sladden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är klänningen ifrån? snygg!

2008-12-08 @ 22:46:24
Postat av: Anonym

vad är klänningen ifrån? snygg!

2008-12-08 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0