Julgodis

Igår var det en hektiskt dag på jobbet, men så kul! Så mkt folk ,älskar det ! :)
Stan var ju öppet från 10.00-19.00 men vid 16.00 när alla tror att stan stänger, åkte alla hem.. Otippat? nej.
Sålt slut på nästan alla julklappar man kan ha i denna butik , hoppas vi får lite imorgon med varorna ! :)

Just nu sitter jag och käkar frukost på Hälsokraft, förbereder mig för en lååång söndag. Stänger 19.00 men jag slutar 18.00. Skulle egentligen börjat 11.00 men Pia och jag bytte. Hon ville ha sovmorgon, vilket inte gör mig ngt eftersom jag ska iväg och göra julgodis med brorsan & jocke hos mamma och pappa. :)

Ikväll då:

Menyn för julgodis.

  • Knäck i mängder
  • Brända mandlar
  • Chokladdoppade marsipan figurer/bollar

Sen har jag ingen som helst aning..  =/


Vill verkligen hitta min sladd till kameran,kan aldrig lägga in bilder ... :(
 


Kommentarer
Postat av: Titti

Ni är ena riktiga godisgrisar!! Puss o kram från moster

2008-12-22 @ 14:16:49
Postat av: Titti

Hallååååå

2008-12-27 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0