Katastrof!

Fruktansvärt dåligt är detta, varit så otroligt dålig på blogga senaste veckan. Haft fullt upp, jobbat sen iväg och hjälpa till och renovera Siv & Lasse´s Lägenhet sen iväg och handla mat för att laga. Hemma - Då är de bara att laga mat sen är klockan halv 11 och jätte trött? Så inte haft tid eller ork.. Ska försöka hel hjärtat att bli duktigare.

Snart klar med alla julklappar, Micke & Tittis kvar. Väntar på klartecken från Jocke för jag har hittat den perfekta! Men kan ej säga de än, man vet aldrig vilka som läser bloggen ; )

Är just nu på Hälsokraft, ska jobba !  Köpte ngr jätte häftiga grejer på det tillfälliga blomhuset brevid. Ett tips, GÅ IN!
Några pyttesmå plastkulor man häller i vatten, sen blir dom gelebollar man kan ha som deko. Men blommor och så. Trolla hur mkt som helst med dom! Coolt !

Skrev nyss brev till Nancy (Vårat fadderbarn i Kenya) och skickade med en julklapp, jätte fint halsband mamma hade hittat! : )

Imorgon är det Tomtenatta, hoppas på mkt folk. Jobbar trots allt till nio.

Fredag ska jag kämpa vidare i deras lägenhet (Idag med för alldel, men kvällen dåra) så förhoppningsvis dom kan flytta in.
Jocke ska iväg och bowla med alla på ryds, hoppas dom får skoj.....

Måste bara berätta en sak till, hoppar ju hur mkt som helst i ämnen så kan lika gärna fortsätta. Min bror och hans tjej skulle inte ha en julgran i år. Vilket jag tyckte är jätte tråkigt. Hon åker ju bort över jul. Så jag köpte en minijulgran 60cm, klädde den med lampor,glitter och kulor. Så var och lämnade den igår, dom blev glada ! =)

Aja , nu ska jag dricka mitt te. Sen start working!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0