Makeover!?

Någon som skulle vilja ge mig en julklapp och hjälpa mig göra en lote mer "flashig" blogg? Tycker min är rätt tråkigt ... Och ser otroligt amatörisk (är de ett ord?) ut.. Som jag är då, men vill ha en fin fin blogg.

Tänkt mig lite bilder och blommor kanske ... ?!... Kan skissa upp en lite skiss ngn dag om någon är intresserad att anta utmaningen ... Skulle vara oerhört tacksam.


Idag jobbar jag till 21.00, det är tomtenatta.. Finns på Hälsokraft om ni vill vinka ; )  
Ska nog försöka göra lite knäck i helgen och brända mandlar.. Lördag kanske för slutar 17.00 då.. Söndag blir så sent eftersom jag slutar 19.00.


Jul:
24: Lunch hos mamma och pappa sedan hem till Jocke´s mormor och morfar. Och kanske tillbaka till Mamma och pappa om vi hinner..
25: Middag hos mamma och pappa. Kalkon.
26: Jul hos Inga och Roger. Hoppas ormen kommer ♥

GE OSS LITE SNÖ NU TACK!




Vill ni ha ett gott skratt:

http://www.rixfm.com/webbradio/?type=audio&id=3529


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0