SNÖ :D

Nu kommer det mera snö! Hoppas det får ligga kvar lite nu : )
Är hos mamma och pappa för jag ska skjusa mamma till jobbet, måste låna Clion så jag tar mig från barkarö till stan ikväll : )
Nyss varit ute och lekt i snön med fisen, hon tyckte nog de var lite otäckt i början.

Igår var jag en stund på stan, kikade förbi Hälsokraft och hjälpte till med en skyltning. Pia klagade på mina spikar, så hon får göra de där själv.. haha ! ; ) Jag föreslår lim!
Lisa och lilla hugo kom förbi och köpte massage olja till babymassage kursen, mys ! Vill också!  :D

Idag då , försöka tvätta. Sen hem till kattis och fira henne sen iväg hämta mamma och till V.I.P ikea ! Wiee! :)

Sökte yttligare två jobb igår fast i E-tuna, en klädesbutik och sängjätten. Båda söker bara en , så finns 1 på miljonen chans ! Men bättre att söka än att låta blI!

Imorgon jobbar jag på Skokanonen mellan 12-16 med Lena och Annika ! :) Hoppas det blir lite folk !




Söt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0