Ber om ursäkt.

Ber så mkt om ursäkt för det extremt dåliga uppdateringen ..

Men en liten uppdatering från Fredag till Måndag då:

FREDAG

Rockband kväll på Ryds. Väldigt roligt , mkt bra filmer från det men har inte lyckats lagt in dom än .. Kommer kommer !
Men det var en riktigt kul kväll.. Mkt dryck blev de , suck ! Haha ! ..
Sen runt halv 1 började jag, cocker och jocke solfilma Crille´s bil, haha ! Bilder kommer på det också.. Grymt ;)

LÖRDAG

Upp och mådde piss men skulle jobba för Pia ville vara ledig..  : ) Så upp och hoppa, jobba jobba!
Men dagen gick rätt fort och mådde bättre runt 4 .. Sen skulle jag hitta bussen som inte kom , så gick hem .. Precis innan sista vägen så kom Jocke i nyköpta lilla vinter bilen och plockade upp mig .. Kasta mig in i duschen och sen fixa mig snabbt.. Och iväg till Hillsta (På väg till hallsta) för att käka middag hos Nille och Jenny . Malin,Crille och Paulina var också med : )
Slutade med att vi spelade Alias, HAHA ! :D Jocke blir lika galen varje gång .. Men det spelet är grymt kul ! : ) Hade varit roligare med lite alkohol i kroppen men eftersom alla var riktigt slitna så höll vi oss till läsk  : )
Hem runt 12, såg ingenting.. Mitt ute i ingenstans och dimma som tusan .. Tog ett tag hem ,men tillslut så  =)

SÖNDAG

Upp igen (får aldrig sova :P ) och iväg till Hallsta för att käka lunch hos Farmor och Farfar..
Hem till mamma och pappa sedan och käka middag där .. Sen hem .. Mkt åka : P
Men tack för maten ; ) MUMS !

MÅNDAG

Tänkte att jag skulle sova ut , men de gick som de gick .. Någon jävel började borra i betong väggen någonstans i huset HALV 8 ?? IDIOT !
Städat ur varje låda idag , rensat riktigt ordentligt.. Imorgon blir det slutspurten , damma, dammsuga och skura .. Sen klart ! Tvättade 4 maskiner idag med .. Sen fick jag slut på plats att hänga all tvätt.
Jocke kom hem och vi drog till ikea och planerade inför några inköp.. Och köpte lite ljus och så, kommer aldrig därifrån tomhänt !
In på ica snabbt (Trodde vi) MEST folk .. Köpte lite vi behövde och lite onödigt som vanligt : P
Hem och käkade gooooda våfflor :D

Nu sitter vi och glor på våran älskade tv, spelat lite pil idag också  : )

Hej hå !

(BIlder från allt kommer senare, när jag funnit usb grejen till mobilen )



Ungefär såhär pigg och glad var Cocker i fredags ;) MER BLIR DET DEN 29 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0