Froosh

Sitter på Hälsokraft, ska snart öppna!
Dricker den otroligt goda Froosh som innehåller:

  • 1 mosad banan
  • 25 pressade vindruvor
  • 1 pressat äpple
  • 2 pressade passionsfrukter
  • En skvätt ananasjuce.

Mm, visst låter de gott? ; )

Jag dricker den som är nr2 på bilden.





Öppnar snart så det blir ett hastigt inlägg.
Håret är kanon idag, riktigt nöjd faktiskt!
Kan knappt ha tofs längre , de är lite läskigt.

Tror jag svimmade imorse eller var på god väg. Ätit dåligt igår kanske..
För det blev svart sen helt plötsligt var jag på golvet.. hm .. MAT MAT MAT !!

Imorgon får jag se vad jag skall göra , kanske träffa Farmor..
På fredag får jag vakna upp med Jocke, otroligt sällan. Ses aldrig på morgonen, haha !
Han är ledig :D Och på eftermiddagen kommer Elin,Julia och Titti!  : )
Ska handla lite och så innan, så tjejerna får frukost när jag väl kidnappar dom hem till oss.


 



Njaa, nu måste jag faktiskt kila !  Så man kan få in lite kunder.
Och när Pia kommer kl: 11 ska jag springa och köpa skyltmatrial , wie !
Alltid lika kul !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0