Godmorgon!

Det var tungt att gå upp idag , men skönt ändå att inte sova bort halva dagen!  : )
På med halsduk, mössa, vantar och mina varmast skor ifall vi ska vara ute hela eftermiddagen idag .. Är så kall av mig !  Brr.. !
Skönt att sluta 16.00 en fredag?!  Sällan man gjort de.

Får se hur de går idag , *hoppas hoppas* att jag hamnar på småbarns avdelningen !
Dom är så mysiga ! :D
 Tack Inga för du tänkte på mig !


Nej , men nu ska jag dricka lite mer kaffe sen fixa till mig lite !
Ses ikväll med en rapport för dagen.


Någon jag saknar, (Honan) Gösta i Turkiet.. Underbar katt !  :) Var till&med oss på rummet och käkade,sov och busa ! Hihi !  :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0