Jobb Jobb Jobb Jobb Jobb Jobb !

Nu har jag varit på skattjakt igen efter jobb..
Så anmält mig på vikariepoolen, fått massa nr jag ska ringa imorgon inom vården och sökt 2st andra jobb.
Får se om man får ngt napp, hoppet känns just nu nergrävt i en lerhög på havsbotten .. suck !
Vore så skönt att bara få ngt man känner att man kommer trivas med ..  : )
Men ska väl inte ge upp hoppet, även om de känns tungt..

Idag var vi och käkade lunch hos Jocke´s mamma  & Lasse.. Sen åkte vi hem till Tomas och Kattis , gosade med hundarna.
Mamma och Pappa kom vid halv 5 och fikade, pappa försökte laga datan .. Men han kommer imorgon igen och ger ett nytt försök.. Den har en "obotlig - okänd diagnos" så får se om han kan lyckas på ett eller annat sätt.

Nu ska jag som vanligt dega ner mig i min underbara soffa ..

Sussa sött allihopa !




Saknar mina änglar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0