Ledig dag.

Var och lunchade med mamma på Red Chili och sedan shoppade lite vin och whisky till Ormen.
Gick in på Indiska och fick den hemska nyheten att min klänning är slut och kommer inte in ngr mer. Suck ! Hjärtat är krossat..
Följde med Sara sen och kikade på hennes klänning, gud så fin den var. Väldigt annolunda men otroligt fin.
Du kommer vara så vacker i den !  : )

Och nu sitter jag och väntar på att diskmaskinen ska blir klar så jag får alla grejer jag behöver för att göra våfflor, MUMS!
Maja är på väg hit med, hihi !  : )

Imorgon blir jag hemma och städar kanske, inget liv. Haha !
Jobbar resten av dagarna , eller inte helgen. Då kommer ju fjantarna ; )

Sen har jag fått massa X-tiderHälsokraft under Jul. Väldigt nice , behöver sånt. Massor av OB-tider. Skönt får välja själv också vilka tider och när jag vill. Lyx, jag norpa åt mig allt förutom Nyår. Jobbade förra Nyår och har ingen lust i år igen när vi har såna höjdar planer !


Blommor till er på Hälsokraft ! :D



Lite senare:

Maja var här i 3½ timme , Hur kul som helst att hon kom! Saknat den tjejen!
Käkade våfflor ihop och glodde på tv. MYS !♥

CSI- Snyft avsnitt.. Så tråkigt .. Uscha !!

Nu är de Earl , men är så trött så kommer nog sova snart..
Får se vad det blir för äventyr imorgon förutom att håret ryker  ; )
Kanske ska "bika" till Ryds hälla och käka lunch ..



Jag & Maja i Bulgarien -07 ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0