Malin 26år !

GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ! :D



Tråkigt nog jobbar jag och kunde inte följa med, jocke får åka själv med våran present ! :)  OM den överlever bilfärden ; )

Nyår börjar klarna upp men den perfekta underbara planen!
Trerätters middag, dresskod och otroligt trevligt sällskap.
Kan det bli bättre?

Tyvärr kommer nog inte Malin,Crille & Paulina vara med eftersom bebisen är beräknad just på nyårsafton! :)

Åter ett nytt ämne.. Hittat en till super fin klänning som jag bara måste ha !



Riktigt kap, blir perfekt till Jul !


Just nu har jag precis öppnat butiken, men helt tomt på stan. Inte en kotte.. Suck !
Så de blir nog städa och städa idag.

Efter jobbet ska jag vidare till Mia för att hjälpa henne flytta, hoppas regnet avtar lite granna så man slipper bli så himmlans blöt.


Återkommer nog senare under dagen men ngt ointressant på hjärnan.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0