MRSvensson.

Helt klart beroende framkallande hemsida. Även om man bara glor och inte är med i en budgiving ..
Pirrar bra i magen , var med på dom har två gratis bjudningarna man fick. Var så nära att få ett Wii att jag blev helt svettig, men i allra sista sekunden var det en IDIOT som la ett bud till. SUCK !

Idag jobbade jag på Hälsokraft med Sara, alltid lika kul  : )
Imorgon är jag tyvärr själv hela dagen , tråkigt värre .. Men får väl städa lr ngt igen .. Hihi!

Drömmarna krossades igår , suck .. Men de kommer nya vändor. Dom som vet var de är.. Feel sorry for us. För ni som inte vet, då är de inte meningen att ni ska. En liten hemlis...

Nästa helg kommer busfröna, alla tre. Den allra största stannar hemma, vilket jag förstår..  :  ) Men vi ses i sommar under bättre omständigheter lr hur man säger som vuxen? :P haha !



MRSvensson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0