sämst!

Jag är just nu sämt på blogga.. Har varken haft tid eller ork. Men så kan det vara, gör ju detta mest för mig själv som lite "terapi" inte för ngn annan så kan ju skriva när jag vill.  :)

Hade ju partaj med Ryds gänget igår, grymt kul ! Tack allihopa och syns på lördag! STADSHOTELLET  ! :D

Julpyntat idag , jätte fint! Köket blev väl kanske inte riktigt som tänkt men det duger. Vardagsrummet blev kanon!
Sen runt lucia kommer det en underbar gran.

Åkte sedan till mamma och pappa och fikade ! :)
Gjorde nagelförlängning på mamma och sen drog vi hem till Siv och käkade Tacos :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra .. sen jag blev arbetslös har jag inte sovit länge eller bara suttit i soffan. Jo fösta dagen men resten har jag alltid haft ngt att göra. Imorgon ska jag nog till Hälsokraft och fika med tjejerna.
Sen vid 5 ska vi hem och glo på Jockes mamma siv och lasse´s nya lägenhet. : )

Och angående nya lägenhet, jocke och jag längtar tills vi ska ha råd att köpa hus .. Ska bli så härligt och få lite större, fint hus ! Vi hittade ett perfekt drömhus bara sådär på skoj, men får vänta till de blir heltid för mig :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna komma förbi och fika hos oss och våra skor,vore roligt...

2008-12-02 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0