Ska berätta en fin sak

När jag och Jocke inte var tillsammans, utan vad ska man säga dejta ?!
Vi var på krogen en kväll , hela gänget var ute och vi stod i baren.. (10st kanske) J
ag trodde bara jag var jättekär och Jocke inte alls.

Då kom en vimmelfotograf fram och frågade om han fick ta ett kort på mig och Joakim när vi stod och pratade.
Jocke sa ja och helt plötsligt kramar han om mig och ger mig jätte pussen när han tar kortet.
 Blev ett jätte fint kort. (Men ngn avis typ tog bort det på hemsidan efterfesten) 
Och jag blev helt paff medans resten av gänget stod och sjung Love is in the air. Hihi ..

Sen  hände lite tråkiga saker nästa krogen kväll och kvällen efter de, men tillslut blev vi tillsammans.. Hihi !! :)
Kom bara och tänkte på de , för tänker alltid att de ser så fint ut på filmer.
Men de där var en sån stund ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0