Tisdag!

Tisdag åker håret bort bort bort ! 
Eller inte allt, ,men kortare blir det !  Ska bli så skönt, det är så otroligt slitet.. Konstigt? ;)

Åh, längtar!

TACK Anna för du tar dig tid ! Hihi ! :D ¨
Hon ska senare hjälpa mig att få tillbaka min fina blonda hårfärg ngn vacker dag.. När håret är tillbaka från Rehab ..
 

Blir så avis, både igår och idag har det gått förbi massor av söta , fina tjejer som är gravida.
Vill också vara i det stadiet av livet där man är redo, åldern är bra och har en bra ekonomisk situation där man också kan få en sån fin mage ... Hihi ! De är väl enda gången man kommer tycka om stora magar !

Nu när allt äntligen har landat för mig och Joakim, allt är bra igen. Kanon ska jag tillochmed säga!
Bråkar nästan aldrig längre.. Förutom var det varanan timme ungefär.
Otroligt skönt, kommer överens och kan diskutera utan att tjafsa.

Men innan vi kommer till bebisstadiet dröjer iallafall ngr år.


Det här är våran bebis vi har nu  :)
Det får duga ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0