YES WE CAN!

Yes we can ! Det är en mening som verkligen satte sig på skallen sen Obamas tal!
Klart dom kan .. Och klart alla kan vad dom vill! YES WE CAN till alla som inte tror att dom kan ! (Jag?! :P )

Jobbar just nu på Hälsokraft men har rast , vad ska man göra på rasten? Kila runt på stan utan att få spendera massa pengar? No thank you !
Så de blir framför datan med inge intresse alls att bara "interneta sig runt på ingeting" ...

Inget nytt på jobb fronten för dom som är intresserade av de, tyvärr ! .. =/
Ngn som vill erbjuda mig ett jobb?

När jag slutar om ca 2½ timme så ska jag hem till FISEN som fyller år , hihi ! :D GRATTISGRATTIS ! Hela 1 år !
Räkor är på menyn ! : )



Och NI som inte känt att ni har tid att glo på Talet av Obama, världens numera mäktigaste man.
 GÖR DE??!

Och som vanligt hoppar jag till ett annat ämne bara sådär , ska städa lägenheten massor när jag kommer hem ikväll.. Blir tokig på röran, och vems fel är de? MITT? Ja absolut , ungefär 90%..
Riktig slarvmaja..

Och bara en sak till , SNÄLLA ! Läs uppsatsen om kor, lite längre ner på bloggen! Gått skratt förlänger livet och du bör ha minst ett riktigt ordentligt per dag för må bra . Går ej att överdosera. !


hm... 40min kvar på rasten! ...
NU har jag bara skrivit massa strunt .. : P

CARPE DIEM

!



Hihi, bråka inte med äldre damer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0