Begravning & Kräftor.

Idag har jag tagit ledig från jobbet för ska på Agnetas begravning i stockholm. Har ännu inte förstått riktigt att hon inte finnas längre. Känns konstigt.
Men hoppas att det är den sista begravningen på läääääääääänge nu. Det räcker nu faktiskt.

Men ikväll ska mamma och jag frossa i kräftor, MUMS !!.
Jocke är ute med jobbet på B&B och pappa ska på båtkurs med crisse. 

Luggen är jag fortfarande inte van vid, men löser sig .. Haha ! ;)
 Får väl behålla den ett tag iallafall.


aja, ses!

Kommentarer
Postat av: Titti

Får man inte se nån bild på nya looken??

2009-04-17 @ 12:31:29
Postat av: Annette

Snacka om att vara nyfiken alltså!!!!

2009-04-17 @ 18:29:21
Postat av: Tine

Du passa jätt bra i luggen,men det är ju det samma vad jag tycker,jag tyckte du va fin i det mörka håret oxå.Räknas jag??;)

2009-04-18 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0