Godmongo!

Det var som vanligt segt att ta sig sig upp från sängen, men jag lyckades ! ;)
Så, snart ska jag ta bussen till frissan..
Hm.. Hellugg eller snelugg? SNELUGG! Fegar ur som vanligt.. Haha!
Men hört  att man kan lägga in en jätte ljus toning i håret för att få mer glans, men inte så mkt färg.
Stämmer detta så skriv gärna.
Alex?

Idag på jobbet ska jag och Jessica göra hennes lager som jag berättade igår.
Ska kolla igenom en gång till vad jag har "tänkt" beställa inom skovård och strumpbyxor.

Sen ska jag få tillbaka en avdelning :D  Tack så hemskt mkt ! :)

Jag vet vad jag kommer få för kommentarer nu.
Men dessa är hem "klickade".
Och ska bara påminna om att jag köpte aldrig Bianco lr skopunkten skorna.






 

Kommentarer
Postat av: Alex

hoho! javisst kan man göra en glanstoning men resultatet kmr mattas ut ganska snabbt är jag rädd...men om du känner dig rik så kan du göra de!

sen vill jag bara säga att såna där skor kan du jättelätt göra själv av ett par gamla skor du är lite trött på! bara köpa valfria paljetter/glitter på panduro och klistra dit.

2009-04-16 @ 14:09:21
URL: http://dackland.blogspot.com
Postat av: Richard

Suck !!! // R

2009-04-16 @ 17:07:15
Postat av: Anonym

Varifrån hittar du alla dina skor egetnligen? Kanske finns blåa eller nått på de där sidorna som du e på:P hehe

2009-04-16 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0