Igår + Idag.

Igår jobbade jag på Skokanonen, men först så tog jag min vanliga morgonfika på Hälsokraft med tjejerna.
Men eftersom dom klagade på mina STORA munkar jag alltid köper med mig från Munk&Muffins så köpte jag MINI MINI, dög inte heller för "stor ragatan" ..
Alla fattar nog vem jag syftar på ;)
Haha !




Träffade Tomas med , han är så härligt go! :)

Sen var jag på Skobutiken mellan 13-19.15, rätt lugnt.
Men gick hyffsat fort ändå. Trodde de skulle bli jätte segt.
Hoppas vi får varor idag.

Hem fort som tusan (Tack pappa) .. Börja städa lägenheten, STOR STÄDNING.
Tar tid fast det är så litet, mkt damm .. Kanske har att göra med att det är för liten lägenhet för alla sakerna.
När jocke kom hem från träning så åkte vi och handlade (21.00, suck! ) Hem och städa igen.

Idag, skjusade Jocke till jobbet för jag behövde bilen.
Hem och städa klart. Förbereda middagen för ikväll. Till systembolaget. Till jobbet. PUH!

Middagen ikväll när Nillo och Jenny kommer:

Middag: Kycklingcurry gryta med pasta.
Efterrätt: Kesella vanilj blandat med grädde med kiwi,hallon och honungsmelon.
Serveras i honungsmelonsskalen ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ska bli smaskens ;) Ses ikväll gums... och stressa inte ihjäl dig! :*

2009-04-03 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0