Lång dag.

Idag var det en låååång dag.
Jobbad från 9.45-19.00, inga varor att packa upp.. Suck!
Fast jobbad med Jessica ikväll,gör aldrig det annars. Så det var kul :)
 Så tiden gick jätte sakta. Gjorde lite saker på lagret och imorgon ska jag hjälpa Jessica på hennes lager.
Fast jag saknar att ha en avdelning så ska nog be om att få en, skulle kännas bättre.   :)

Orkade inte laga mat ikväll heller, har så ont i fötterna och höfterna så vill bara ligga i soffan!
Beställde två kebabpizzor, mums !

Imorgon jobbar jag 13.00-19.15 men ska klippa luggen kl: 12.00 hos Roger.
Men har inte bestämt mig och det blir den vanliga sneluggen eller om jag ska slå till på en hel lugg. En busig sådan.
Får se vad jag vågar, men kan nästa sätta en miljon på att jag går i från med en snelugg.

Fredag har jag tagit ledigt för jag ska ju på Agnetas begravning i 08.
Hoppas det går bra, har så ont i magen för de. Märkt det på mitt humör med, puh!


Nej, nu ska jag göra en kopp te och glo på massa skit på tvn.
Äta massa onyttigheter som godis och baconchips!


 


Kommentarer
Postat av: Tine

Du ska få en egen avdelning nästa vecka,tack för hjälpen idag:)

2009-04-15 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0