Mini makeover.

En ny färg och ny stil på namn (nytt namn för den delen med) ..
På bloggen alltså. Den har fått sig en mini makeover.

Tvättat som en tok idag.
Klarade av hela listan, men har nästan lika full imorgon.
OCH MINA GULDSKOR KOM IDAG :D
Tyvärr, väldigt stora. Men har lite knep, för jag ska ha dom.
Strl. under blir för små, så ska ordna de där.

Grey´s alla som följer de, var det bara jag som grät idag?
Gjorde lite på projektet till programet med, men det var någon som hela tiden skulle vara med och förstöra. Hon heter Ellis och var med på det tidigare inlägget. Så nu är hon tvärsur och ligger nedanför sängen och blänger.

Imorgon:

♥ Åka och mata katterna
♥Fixa till min tatto
♥Någon människa ska in i lägenheten, kommer mellan 7-16. Så måste (suck) upp 7 ifall. Det är ngt med ventilen.
♥ Handla
♥Förbereda maten
♥Hänga in ALL tvätt
♥Fixa blommor till mamma&pappas framsida & plantera
♥Städa lite hos dom
♥Duka
♥Hämta färjan2 mupparna



Tagit lite cider ikväll, får se om man kan sova bättre då.. Haha !
Nej, men börjar bli för trött. Sover så otroligt dåligt.
Får köpa en ny säng kanske.

Håret blev bra förresten,lite rött i botten som vanligt.
Det får jag skylla på Mormor och Cidde. Dom är lite rödlätta.





Ser faktiskt ut såhär just nu..
Helt slut.


nej, en kopp te på detta efter hockeyn som för den delen har vaknat till liv nu i sista minuterna.
Sen blir de Scrubs, får se om fjanten som ligger här nere vill komma upp och mya med mig.
Eller om hon ska vara sur länge till.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag läste din kometar jädrans skitunge jag är

inte rödhårig vad har du fått det ifrån jag är

ju gråhårig men jag kanske ska färjat rött tills

du kommer till småland Kram Mormor



2009-05-01 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0