Nu är det gjort.

Jag sa upp mig från jobbet idag, känns bra nu faktiskt!
Tänkt på det länge, men nu tog jag tag i saken..
Trivs inte och då vill jag inte plåga mig själv att vara kvar.
Extra jobb finns alltid att få tag på tills man får ngt fast.
Jag klarar mig ! :)

Ikväll ska vi nog grilla till hockeyn, MUMS!
Och fortsätta med projektet ;)

Imorgon ska jag hem till farmor och farfar, hälsa på lite.
Onsdag ska jag hjälpa till och måla båten, skjusa mamma och pappa till bussen.
( Ska vara med på färjan 2 med håååååkan ;) )
haha !
Torsdag, fixa tatto och fixa valborg. Sen hämta päronen med.
Fredag,lördag och söndag JOBBA.

Kommentarer
Postat av: Sivan

Bra gjort att säja upp dej. Livet är för kort för att gå och må dåligt varje dag. Du hittar snart något bättre. Du fixar detta. Kram

2009-04-27 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0