solen skiner, 18°c

..sitter på mamma och pappas altan. Riktigt varmt idag, SKÖNT! Så jag hoppas det håller i sig.
Idag har det nog varit värre än värst. Fruktansvärt illamående och yr. Känns som jag ska spy hela tiden.
Körde bilen hit, det rekomenderas inte igen kan jag säga.
Pratade med Farmor, hon var sängsliggande första veckan hon åt sån här medicin.
Så har väl lite tur, men hoppas bara att det ger sig snart.
Orkar inte må illa mer, kanske är på smällen?
 ;) HAHA , JAG SKOJADE !!!!
Har skrivit min inköpslista för hemliga projektet och för min egen del.
Så får se om jag orkar mig ner på stan imorgon en snabbis.
Måste iallafall hämta ut "PIIIIIP".

Jag får börja skriva som det Osbournes när jag skriver om min lilla hemlighet som mormor är lite nyfiken på ..

"Idag har jag börjat med *PIP* och har *PIP*. Fixade också *PIP*.
Köpte *PIP* till
*PIP*"


ja , ni fattar...  ;)

I helgen hoppas jag att det blir mkt att göra på jobbet så tiden går fort.
Sanna ska hoppa in på lördag med, de är ju trots allt löning och fint väder.


Bild på tatueringen kommer när den är klar, ska fixa till hjärtat lite granna på valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0