Thailand.

Min kusin och hennes pojkvän Afshin är i Thailand, mitt i Bangkok. Men fick mess igår att enligt Svenska ambassören så ska det inte vara något problem att ta sig hem idag.
Om det inte blir totalt KAOS idag.
Så håller tummarna för dom.

Idag är jag ledig, men ska inte göra något speciellt på dagen men ikväll ska vi fira min gammelmormor May "Ormen".
Hon blir 93 år idag! :)

HURRA HURRA HURRA!

Så ska hämta Ankan halv fem på jobbet, sen ska vi hem till ormen.

Efter det ska vi kasta oss till Ikea och handla trall och möbler till min balkong :)
Tyvärr, så min rottingsoffa jag har kollat ut på ikea. Är helt spårlöst försvunnen?
Finns inte ens med på hemsidan längre.
Var ju och kollade på den förra veckan och det var en NYHET!
Så är något upprörd just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0