"är du klar med datan eller?"

Mamma gnäller med en gnällig röst och härmar mig nyss när jag frågar om hon är klar med datan.
Mamma muttrar: "är du klar med datan eller?.. bjäbb bjäbb bjäbb" ... 
Här är man snäll och skjusar henne till jobbet, fixar te åt henne. Och hon bara gnäller..  ;) haha !

Jag har ett problem, mitt hår .. Såhär vill jag ha imorgon på nyår/bröllopet.

Fast med en finare diadem, med typ stenar eller liknande.

Men hur fäster jag det bak?... Massa hårnålar, det förstår jag. Men är totalt värdelös på frisyrer....Får väl gå upp halv 5 och påbörja detta om jag ska lyckas.

Måste åka vid halv 12 om vi ska hinna till bröllopet, sen hem igen.. Vi ska inte stanna på festen, utan vi hade andra planer. Men kom överens om att vi skulle hinna på vigseln iallafall. :)

Berättar sen hur det gick, nu ska jag på jakt efter diadem och en klocka. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: mamma

Passa dig unge!!

2009-12-30 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0