God kväll

Dagen har bestått utav shopping och förberedelser.
Mkt folk överallt, kaos på både Erikslund och Hälla.
Var bara på stan en snabbis men det var kaos där också.

Imorgon ska jag vara hos Tandläkaren 07.40 .. suck&pust, hur ska jag ta mig upp?
Sen vid klockan tre-fyra ska vi åka hem till Siv och Lasse. Fira att Lasse fyller 51 år :)

Skulle ha julstädat idag, men orkade inte.. Det får bli imorgon, men det är inte så mkt.
Skulle även ha handlat men vi vände när vi såg köerna in på Ica. Om vi hade gått in hade vi nog aldrig kommit ut.

Har inte så mkt att skriva idag, fått lite julkort. Fick en trisslott av Mormor och Morfar idag. ska ringa dom imorgon ! :)
nej, nu ska jag duscha sen sova.


Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0