Godmorgon ! :)

Uppe med tuppen, klockan sex ringde klockan.. Suck och Pust denna gång!
Men det gick rätt bra att ta sig upp, Jocke drog upp mig.
Ska alldeles snart stoppa in Sid i buren, ge en hungris Ellis lite käk och sedan åka till vetrinären.
Hatar detta, usch.. Även om det är ett normalt ingrepp så lämnar jag iväg min lilla bebis till att bli sövd.
Vara helt själv hos massa okända människor hela dagen.
Förstå vad dom måste tänka..  "Idioterna har lämnat mig" eller kanske "Jippi, äntligen" .. Haha !
Får hämta han runt 15.00 sen, då kommer han vara lite dåsig. Ellis kunde inte riktigt gå efteråt.. Hon vinglade som en riktigt dålig fylla. :P

Köpte inte mkt på ljuspartyt igår, men 12st votitljus. I dofterna Solblekt bomull och Havsbris. Men nästan så jag ångrar mig. Skulle nog tagit Solblekt bomull på alla. Men havsbris är fräsch. Så det funkar.
Men ska faktiskt inte använda dom som ljus. För att dom ska hålla längre så ska jag ha dom i min aromalykta. Smälta dom i den och ha vanligt ljus under.
Men det var väldigt mysigt, satt kvar en stund sen och pratade lite med Siv&Lasse, Conny&Gunilla. Underbara!♥

nej, nu måste jag börja förbereda för avfärd!


Måste bara visa hur otroligt duktig min kusin är i photoprogram på datan.

                                          

                                        

Kommentarer
Postat av: Sivan

Tack det värmer, du är också underbar. Kram Sivan

2009-12-01 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0