Halloj Halloj!

Godmorgon! :)


Igår gjorde vi Knäck och Brända mandlar. 
Lyckades till slut med knäcken, kom upp i nio minuter innan det blev hårt.
                                                      
    

                                                   
Måste gratulera min käre kusin Martin som nyss tagit körkort!
Ta de lugnt i vintertrafiken nu ! :)
Idag ska jag jobba lite granna, köpa dom allra sista julklapparna, vet vad jag ska ha.
Träffa brorsan vid systemet efter klockan fem,ska handla lite julklappar ihop med han.
Och så ska vi handla Lasses födelsedagspresent.
Efter det ska vi hem till mamma och Jocke ska fixa klart glaset i köket sen ska vi hem till Siv och Lasse, Micke och Titti kommer även vara där. Ska byta lite julklappar för Micke och Titti åker bort imorgon.
Imorgon blir det nog att baka klart allt julgodis och onsdag ska jag till Tandläkaren.. Suck !


Pratade nyss med Jenny som kom hem från Thailand igår , avis måste jag säga!
Guud så skönt att åka utomlands. Dom hade haft det bra iallafall, tur med vädret och hotellet var jättebra.
Dom hade även åkt på lite utflykter och så :)
Och ingen Tsunami eller jordbävning, Jenny var väldigt nervös för det innan.

 

Nej, nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe innan öppning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0