Halloj!

Sitter hos brorsan och är en frusen fiskpinne.
Jocke och jag ska käka här och spela lite Colin Mcray. Ska ge grabbarna lite extra stryk idag tror jag ;)

Dagen har gått till såhär:

Klockan ringer 06.15, snoozar till 06.45 .. Upp, fixar sig. Iväg köper en stor VARM kopp te och frukost macka på Mcdonalds. Jocke tar nästan samma. Iväg till Sura, anländer 08.00. Det är -18 BARA?!!!!
Sen är det bara att börja, vi hjälpte alltså Falle och Fanny att flytta in till Storstaden ;)
Suck och pust... 3-4 trappor, upp och ner. Iväg till västerås. Upp för 1-2 trappor. Och tillbaka till Sura.
Hann rätt mkt innan Jocke var tvungen att åka till sin cup. Som dom faktiskt kom trea i, ett mirakel? :P

Jag åker hem till mamma och pappa en sväng, planera lite julafton. Crisse ringer och säger att han inte får igång bilen, så åker dit med startkablar. Vi får inte igång den, så crisse får sitta i och pappa och jag får försöka få fäste på den ishala asfalten. Men går ändå inte,men tillslut när jag satt i så fick vi igång den. Men då hade jag redan tappat känseln i fötterna.
Pappa tappade balansen när bilen gick igång och hamnade som en söt säl på magen ! ♥

Förlåt pappa, no mercy ! ;)


Det snöar just nu, nästan lite snökaos. Snorhalt på vägarna och kallt som satan.
Känner knappt mina fötter.
nej, nu är det dags för Crisse ála speciala köttfärslimpa !

Kommentarer
Postat av: mamma

Ångrar att jag inte följde med.Missade ju ett gott skratt...=)

2009-12-19 @ 20:06:02
Postat av: Moster Titti

Det var ingen som filmade det hela.....?hehe

2009-12-19 @ 20:51:48
Postat av: Mormor

Hej Jossan vad fint du har dukat du är inte dålig vad snygga talrika sen det var ju synd att du inte hade kamran med dig så du hade fått en bild på sälen när den var uppe på land Kram Mormor

2009-12-20 @ 14:12:07
Postat av: Pappa

Det var då fan, vad alla hade och skriva om detta lilla missöde då !!!! // "Sälen själv"

2009-12-22 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0