Heeeeeeej

Hallå Hallå!
Sitter här på jobbet och försöker värma mig med en kopp te.
Vet ni va, såg att klockan är 09.10 .. Ska bara städa och räkna kassan.
Kommer snart.

[09.31]

Hallå igen!
Insåg inte att klockan var så mkt, men nu är allt klart .. Ska ta mig en macka innan jag öppnar.
Får hoppas att det är en lika trevlig rusch idag med, alltid så kul!

Får se om Sara och jag ska ses ikväll eller imorgon kväll. Trodde jag skulle hämta mamma och pappa 19.00 men det var 20.00. Hade tänkt att vi skulle baka julgodis ihop.
Men blir så sent idag isåna fall.

Köpte Ica age 3 igår, Yeey! :P Men får inte titta på den än. Måste vänta tills julafton. För så ska alla se den.Inge roligt om man redan sett den, då skrattar man i förtid. Haha ! :)
För er som undrar, så är det liiiiiiiite bättre i ryggen. Sover lite dåligt pga det och får extrem huvudvärk. Men man ska inte klaga?! Finns folk som har det värre.

Ledig imorgon, vad ska jag göra?
Hm.. Ingen aning, Julhandla lite med pappa iallafall har jag tänkt.
Städa lite kanske och skulle verkligen behöva tvätta !!
Körde en omgång igår med tvätt, så nu slipper jag sno Jockes strumpor. Han är lite sur över detta förstår ni.

Måste även komma på 5 påståenden om mig själv inför annandagen. Blir inte lätt att komma på något lurigt, alla känner ju mig där.

aja, nu måste jag fortsätta!
Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0