Inflamation

Jag har fått återigen för typ fjärde gången, inflamation från nacken ner till svanken och ut i armen.
Hade det när jag tränade mkt i bowlingen förut, men kände av de förra veckan. Sen spelade jag Wii som en galning. Så de irreterade det säkert, vaknade på morgonen. Stekhet och svullen. Kan knappt sätta på mig kläder själv. Får hoppas att det går över snart... Huvudvärk konstant hela tiden.
Idag på jobbet kändes det som att man var tillbaka i skobranschen. Kom in massor som ville ha skor. Sålde en hel del och pratade typ bara skor hela dagen lång.

Gjort om lite bland julpyntet, håller på laddar upp en bild men det går lite segt.
Gjorde om bla adventsljusstaken.. Haha, lite sent men det blev grymt bra. Lite mera "less is more" nu på bänken i vardagsrummet.


Efter jobbet så åkte jag till Fisen och Tussan, kollade så dom levde och busade lite.
Ska dit på morgonen imorgon med, kvällen tar brorsan. Sedan dit på morgon på Onsdag och kvällen innan jag hämtar mamma och pappa på tågstationen.


JAG HAR GLÖMT!! I fredags hade vi en otroligt mysig och härlig middag med jobbet. Det var riktigt lyckat,god mat och dryck. Roligt spel och jättefint julklappsbyte. Lördags var Jockes föräldrar. Siv&Lasse, Micke&Titti här. Väldigt trevligt det med. Vi spelade Wii som tokar hela kvällen/natten. Måste vi göra om! :)


nej, nu ska jag gå och ta en varm dusch och sedan kleta in mig i massor av linement. Sova med vetevärmaren.
Japp, ses imorgon. Får hoppas att det går bättre med bilderna då. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0