jävla tunika!

Hade sett ut sån fin tunika jag skulle få i julklapp av mamma.
Hittade den igår, sen idag när vi gick dit för att köpa den så var det självklart slut.
Skulle ha lagt undan den ..     attans!

Börjar blås upp till storm här, hur har ni det i småland?
Kallt är det också, men mysigt. Lite julstämning iallafall. Inte mkt, men lite.

Imorgon är jag antagligen ledig. Ska hjälpa mamma med lite shopping och städning.
Imorgon är faktiskt första kvällen Jocke och jag inte har någon hemma hos oss,fest eller någonting att göra.
fruktansvärt skönt, ska bara slappa! :)

Ska göra lite mer knäck idag, hoppas det går bättre nu.. Sen hittade mamma recept på Whiskyknäck. Skulle passa brorsan, men vet inte vad jag har för whisky hemma. Kanske ska testa det också. Får se om jag har lust.

Ses senare.

Kommentarer
Postat av: Moster Titti

Hallå, jo här är det snöigt o blåsigt värre. Kul med snö men usch för blåsten!

kram

2009-12-17 @ 18:36:16
Postat av: mamma

Vad kul att vi ska va imorgon! =)

2009-12-17 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0