Julgodis!

Idag ska det bakas massa härlig julgodis.
Sara tror jag skulle testa göra fudge. Jag ska göra morfars knäck och wienernougat. :)
Håller på att försöka få tag på mamma för att få veta hur länge knäcken skulle vara i micron. Hm..
Står olika överallt..

Får se om Jocke och jag tar in julgranen idag eller imorgon. Tror det blir imorgon faktiskt. Den är så fin, står ute på balkongen och fryser.
Ska ju iväg till brorsan ikväll och käka så blir lite stressigt om jag ska ta in granen idag.

Julklapparna, hur går det för er? Är ni klara allihopa?
Jag har tre julklappar kvar,en till farmor och två på jockes sida. Får se vad man kan lista ut ..


blev kort inlägg nu också, sara kommer närsom.  Skriver senare i eftermiddag och berättar hur bakningen gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0