Sid&Ellis♥

Jahapp, Sid var otroligt dåsig ett tag. Låg och sov i mitt knä med tungan utanför.
Ellis var skitförbannad att monstert (enligt henne) var tillbaka. Så hon gick och morrade,fräsde och klappa till stackarn några ggr.
Men jag har pratat med henne och hotat lite, haha ! Så hon är lite lugn nu.
Sid har även hämtat sig nu, först han gjorde när han vaknat till ordentligt var att sätta i sig mängder av mat.

Kom nyss hem från kursen, men det var inte så mkt nytt som jag inte visste.
Men som sagt alltid nyttigt att repetera info.

Jocke, mitt älskade hjärta ♥.. Bad honom ta fram snitzeln ut frysen så jag kunde fixa matlådor tills imorgon. Det var bara att han tog ut baconen? .. Inte alltid lätt. Haha ! :) Men jag tycker om honom ändå! :P

Imorgon ska vi till Siv och göra pepparkakshus. Undra om vårat kan se ut såhär?

Hehe, blir nog faktiskt något mindre och enklare. Vi är inte riktigt så duktiga ÄN.
Jag ska ju göra ett till våran lägenhet också, men jag har fuskat och köpt färdiga väggar och så.
Ska bara sättas ihop och dekoreras. Kanske ska göra det på dagen imorgon. Får se , det beror på om jag får sitta ifred. Brukar inte vara så med två nyfikna katter. Och gletig glasyr på toppen också ...


Vi ses , ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0