TILLBAKA ! :D

Halloj ! :)

Det var ett tag sen .. Lite info om min helg.

Fredag:
Bakade julgodis med Sara, allt gick åt helvete. Hade fel recept på knäcken, ska göra om det imorgon.
Saras fudge gick också åt skogen.
Åkte hem till Crisse och Ankan på middag. Spelade ett mäktigt bilspel. Hur kul som helst!

Lördag:
Jobbade, kom på vid två att jag skulle vara snäll mot Sara för hon var så nere.. Hon fyllde ju trots allt 20år på söndag. Så ringde hennes mamma och syster och dom fick hjälpa mig att fixa en överasskningsfest på 4 timmar.
PUH! ...
Kom massa folk som varken jag eller Jocke kände, men vi lurade hit Crisse och ankan så vi hade roligt iallafall.
Men det blev bra och Sara var glad. Hon fick massa doftljus, en ugnstermometer och mousserat vin av oss.

Lördag natt:
MAGEN LÄGGER NER TOTALT!
Spyr i handfaten samtidígt som ja... Behöver inte gå in på detaljer. Men det var förjävligt.

Söndag:
Morgonen var ett rent helvete, fick ringa Mamma och hon fick hoppa in för mig på jobbet.
Blev sängsliggande, men för det mesta inne på toan.

Måndag:
Magen är lite bättre men inte bra.. Sängsliggande denna dag med.

Tisdag:
Back to work, kändes bra. Är inte riktigt okej än, men det funkar.
Jobbade med mamma idag, vi fick en hel del varor .. Och så snöade det heeeeeeeeeeeeeeeela
dagen, JIPPI! :D Det har kommit ungefär 2dm. Härligt! Snöar fortfarande faktiskt. Får se hur mkt det blir.
Sitter just nu med en kopp te, massa kokosfett i håret (återfuktar det, är lite uttorkat) och lermask i facet.

Onsdag:
Imorgon ska jag städa, göra lite ny knäck. Crisse,ankan,mamma och pappa kommer halv åtta. Vi ska ha lite glöggmys här för Ankan åker till Happis på fredag och kommer hem vid nyår ..


Har massa bilder att lägga in, men hinner inte nu.
Ska absolut försöka blogga oftare.. Men måste ha något att skriva också.. Haha ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0