Godmorgon!

Idag var jag halvt uppe och hoppade med tuppen .. Bara att tuppen var mihn katt som satt och skrek att hon ville ut på balkongen.. Men tror hon får vara inne tills det blir vår nu..

Begravningen igår var jätte fin :)
Och Magda hade skrivit en dikt till Olle. Så otroligt vacker, stämmer så bra in.
Men tänker inte lägga upp den här så ni får lita på att den var fin!

Idag fyller Jockes mamma Siv 45år !
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Så ska dit och fika efter jobbet :)
Så idag skippar jag lunchrasten, för då kan jag gå hem fem istället för sex.
Innan vi ska hem till Siv ska vi bara åka förbi Nisses och köpa ett klätterträd på 240cm till Ellis.
 Så hon blir lite glad :)
Kan ju hoppas iallafall!

Imorse ringde Dagiset och ville att jag skulle jobba. Men eftersom jag jobbar på Hälsokraft hela veckan och sedan börjar jag på Skokanonen så går ju inte de.. tyvärr :)

På Lördag är det utgång med middag med tjejerna på skokanonen! :)
Blir en hejdå fest för Annika, men det behöver ju inte bli sorgligt för de ;)

Aja, ska käka lite frukost nu. Är ju klar med allt annat här innan jag ska öppna, kom hit lite tidigare.
FORTFARANDE van att bussen ska ta ca 20-30min men det var ju förr,nu bor man tydligen 5 min bort från stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0