Halloj!

Sitter här på Hälsokraft men "förskylningskuren" i fullt ös ! 
Den vill bara inte ge sig.. Men trycker i mig massor av bra saker, så snart så!
Vill helst slippa läkaren ! :)
Jocke och jag handlade i torsdags, rätt kul !
Haha !
Vi överfyllde hela kundvagnen så nu borde vi klara oss ett tag ! :)
(Förutom färsk varor)..

Städade lägenheten igår och lagade hamburgare, MUMS !
Sen kom anton över så vi spelade lite Buzz, och jag låg och halv snarkade i soffan..
Gick och la mig runt halv 11 helt död.

Fick också en jättefint inbjudan av min mormor och morfar till deras 140 ÅRS FEST !!
Kommer blir så kul !

Idag är det utgång med middag på Bankiren med Skokanonen !
Ska nog bli jättekul, så annika kommer till mitt jobb runt 15.
För hon åker ju tåg så följer hon med mig hem och "fixar" lite :)

aja, inget mer att säga nu .. Take care så ses vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0