Hälsokraft

Igår var jag på dagiset som vanligt , från 09.00-16.30..  Var inne hela förmiddagen och lekte, åt och hade vila. Sen fick dom se Tarzan på film..
 Lugnt och skönt ! :)
Fast en liten kille fick sitta med mig ute och leka pussel för man får ju inte klättra på tvn !

När vi gick ut efter frukten så byggde jag och Mikaela (Fröken) en snögubbe, jäklar va snygg han blev. Haha ! Bild kommer senare ! :)

Sen hem och baka klart allt, misslyckades som vanligt så frågade Siv om de räckte med Kärleksmums, och de gjorde de som tur va ! :)
Får nog ta en bakningskurs med mormor någon dag ! ;)

Idag är jag på Hälsokraft och jobbar, även imorgon ! :) Får se om kunderna kommenterar ngt om att jag är sjuk och står i en Hälsokost butik.. Brukar få någon kommentar, att vi inte kan bli sjuka osv.

Efter jag slutat här så är det hem i panik nästan, kasta mig in i duschen och sedan iväg till Lasses 50års fest !
Blir nog riktigt skoj ! :)

Hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jossan ! Nu är det du som ser till att bli frisk !!! Annars kommer pappa och bäddar ner dej i sängen tills du är frisk :=)



// Kram Pappa

2009-02-08 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0