Inte haft tid.

Nu undrar ni säkert varför bloggen är så otroligt dåligt uppdaterad..
SUCK !

Jag har inte haft tid eller ork. Jobbat på Dagiset och sedan varit i Nyköping och jobbat ! .. Långa dagar ! :)

Ringde Alfa kassan här om dagen men dom visste fortfarande inte om jag skulle få pengar eller inte denna månad, börjar bli jävligt irreterad !

I fredags hade vi en liten tjejkväll här, riktigt mysigt !
Käkade ihop och spelade guitar hero och buzz !
Tyvärr vann jag inte i ngt ..

Och igår var jag på Lisas födelsedagsfest, vi blev ca 40 st och det var härligt !
Lite mkt alkohol kanske som man straffas av dagen efter..
Suck , helt slut ..
Känns som jag suttit i en galen tekopps karusell ett antal timmar.
Bilderna från festen får jag förhoppningsvis imorgon, så då läggs dom upp :)

Nästa vecka då. Jag är ledig måndag, tisdag ska jag på Olles begravning sen jobbar jag resten av veckan!
Den 2 mars börjar jag ju fast på Skokanonen. :)

Har fått ett pris på mitt hår med, hur mkt de kommer kosta att göra det blondt igen. Så får jag ersättningen så blir det snart :D Sen ska jag kolla upp hur mkt det kommer att kosta med min nya tatto..
Vill helst ha den innan sommaren så den hinner läka och så ! :)



Fast strecket från hjärtat ska gå ihop med strecket under namnet, men lyckas inte göra det snyggt själv. Allt annat har jag ju gjort men dom får lösa det på tatto shopen :)




Måste ju lägga upp bilderna från när vi var hos Rebban och fixade hennes dator.
Vi fick den mest fantastiska lunchen, fy va gott !



Rökta räkor med egengjord aioli.



Stekt lax med ungsbakade rotgrönsaker !
MUMS!



Rebban och hennes otroligt moderna visp !
Och ja , hon är härligt seriös med den !
Hon äger ingen elvisp!
GO REBBAN!



Sista dagen på dagiset så sken solen när vi var ute på gården med barnen så jag och "Matakela" satt i backen och myste av solen i ansiktet. Med varm choklad, åh!
Jag låtsade att jag var i sälen, haha !



Hörs senare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0